Bár már két napja tervezem, hogy pihenőnapot tartok, 13-án se tettem, hanem megcsináltam a Turbo Jam Ab Jam-jét, ami 20 perc, állva és fekve végzett hasizomgyakorlatokkal, amik közül a földön végzetten igencsak kemények a vége felé.

Elkezdődött az Ausztrál Nyílt teniszbajnokság, ami köztudottan azt jelenti hogy éjszakai bagollyá válok, hisz az ausztrál idő szerinti meccseket itt éjjel közvetítik...ma reggel 4kor keltem  hogy elérjem a buszt, úgyhogy nem tudom fogok-e ma valamit tornázni, miután lusta voltam elmenni Tae-bo-ra...de végülis úgyis pihenőnapot kellene tartanom, a végén még túlhajtom magam.:) Így is annyit edzettem majdnem ebben a hónapban már most mint amennyit az előző hónapban összesen!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr68297789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagharcos 2008.01.15. 10:02:11

Helló!
Nekem tegnap is, azelőtt is Karen Voight 30-30 perc. A tegnapit nagyon élveztem: először végeztem a hétfői adagból a "test alsó fele erősítést" :) és nagyon vicces volt. Mambó lépésekre kellet mindenféle balettmozdulatokat végrehajtani, ki is fogott rajtam. :) Jó, hogy nem látott senki, vicces lehettem a balettos karlengetéseimmel és lábemelgetéseimmel. :) Mondjuk nem mondom, hogy széthajtott volna. Mondjuk előtte a kardió ugri-bugri úgyis megtette.

Na, jöjjenek hideg tények:

Magasság: 175 cm
Súly: 83 kg
BMI: 27,1
Derék: 91 cm
Csípő: 110 cm
Comb (jobb): 65 cm
Kar (jobb): 38 cm
Mell alatt: 86 cm
Mellbőség: 106 cm

Ez van. De meddig...? :)))

Arwyl 2008.01.15. 19:37:37

nocsak hova tévedtem? nehogy túlhajtsd magad SöJö! :-*

Sjudit84 2008.01.17. 12:24:19

Csillagharcos: És mikor kezdted el a tornát? Mennyit akarsz veszíteni?

Naháááát, ki van itt?:D Mizu Arwyl? Nézegeted az IWIWes profilom?:D Mert máshonnan nem találhattál szerintem ide...
Túlhajtani magam?Dehogy...csak kicsit meg kell magam erőltetni az eredmény érdekében...
süti beállítások módosítása