21-én kipróbáltam ezt:

A Slim in 6 egy több részből álló tornaprogram, ami azt garantálja hogy 6 hétig ha erre tornázol (megadott alkalommal), akkor drámai változás fog rajtad látszani...elég kemény torna szerintem. Ez is egy Beach Body által készített torna, amik nekem nagyon szimpik...




Most a legkönnyebb részét, a Start it up-ot csináltam meg, de ez most nagyon könnyűnek tűnt, mert utána úgy döntöttem, hogy még megcsinálok egy Turbo Jam 20 percest is! És nagyon jól esett, az a kedvenc Turbo Jam-em, mert nagyon jó a zene...Örültem, hogy még volt kedvem tornázni és nem értem be annyival.

22-én tenisznézés miatt kihagytam a tornát...

Leragadtam a FEMINA.HU honlapon pár napja és nézegettem a diétákat...ez a bajom a diétákkal, olyan bonyolult és főleg sokba kerülő kajákat írnak bennük. Egyetlen diétát találtam, ami nem bonyolult: a káposztaleves diéta. Már évek óta szemezek vele...szeretem a leveseket nagyon és gondoltam egy hétig nem árthat meg ha megcsinálom és legalább megnézem hogy képes vagyok-e étkezéssel 60 kiló alá menni vagy úgy sem...szóval lehet jövő héten bevállalom. :)

Szólj hozzá!

Címkék: in 6 slim

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr39308282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása