Kicsit lemaradtam az írással, de nem a tornával: Great Body Guaranteet, Crunch (combgyakorlatsor), egy kis jóga és hasonló jók voltak terítéken, bár a 13-át kihagytam, mert buliba mentem.:)

Közben lemértem magam...a mellem 4cm-vel lett kisebb, eldöntöttem hogyha az eredeti méretemnél 10 centivel leszek kisebb, nem tornázok tovább...

Azon kívül viszont úgy érzem, csak ÉN látom azt a centin hogy fél centivel kisebb lettem a többi helyen, mert bebeszélem magamnak, de igazából a szalag ugyanott van...
Most ez úgy elvette a kedvem, hogy érzem hogy ezen a héten nem voltam túl motivált, meg hát sulikezdés is, úgyhogy elég sokfelé rohangáltam és elfáradtam...

:(

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr87339319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.02.14. 21:37:42

Nem biztos, hogy a kg-ok és a cm-k a mérvadóak.
Hiszen teljesen átformálódsz!
süti beállítások módosítása