Sjudit84 2008.03.27. 11:47

2008. március 27.

Tudooooom, iszonyat sok időt kihagytam, ellustultam és elvesztettem a kezdeti lelkesedést, motivációt is...az egész ott kezdődött hogy 3 napig vádliizomlázam volt és szinte semmit nem tudtam csinálni, utána bulizni voltunk és azt pihentem ki, aztán ugye Húsvét, most meg betegeskedek...

És eljutottam oda, amitől nagyon féltem, hogy mérlegelek, hogy tornázzak-e vagy sem, és hiába tudom hogy jobban érzem majd magam tőle meg hogy nem olyan hosszú idő mondjuk fél óra, akkorse csinálom meg...most itthon vagyok egy hétig, remélem ha visszamegyek suliba, utána újra fogom kezdeni...:(

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr12398864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.03.29. 20:11:07

Háát, jobbulást.
Akkor egy cipóben járunk. Én már kb 2 hete betegeskedek, de csütörtök este óta lett rosszabb. Alig alszok, mindig köhögök, elönt a forróság, aztán fázok...

DE, én azért még így is megyek konditerembe .... na, ennyi agyam van, mi! Talán ezért nem gyógyulok, mert vizes fejjel hazasétálgatok (igaz csak 2 perc, de akkor is)

Fel a fejjel! Kezdd el újra, és meglátod.
Én januárban hagytam ki egy hónapot mozgás nélkül, amikor feltörte a cipő a sarkamat. Akkor nagyon nehéz volt újrakezdeni. De most már hiányzik, ha nem mehetek.
Egy kis erőt adott az is, hogy többen is mondták, hogy látszik rajtam, hogy fogytam.
PErsze, én is észreveszem, hogy lóg rajtam a farmerom. Na, nem annyira, de épp eléggé ahhoz, hogy lássam, hogy ment le valamennyi. Főleg a hasamon és a derekamon látszik! Hurrrrráááá!!!
Van egy nadrágom, ami a minimális cél (persze akkor majd lesz újabb) nagyon szerettem, de most nem tudom begombolni.

Sjudit84 2008.03.29. 21:50:44

Ez a szar freemail nem működik már napok óta, úgyhogy meguntam és csináltam egy másik email címet....

Hát ha visszamegyek, akkor elkezdek megint tornázni mert már ennyi ideig eljutottam, nem szabad abbahagyni,csak az a baj hogy tudom hogy mostmár nem lesz elég tornázni ahhoz hogy tovább változzak, a kajálásról meg már írtam....:S

Viszont el kéne kezdenem futni mert már jó az idő...Ezt még lehet nem is írtam de beneveztem barátnőmmel egy futóversenyre májusban:)

Na, az tök jó ha látszik...majd méricskéld le magad!:)

zsuzso1981 2008.03.30. 04:47:13

Na, meg is mértem magam! :-)

zsuzso1981 2008.04.28. 09:46:19

Judit! Mi van veleeeeeeeeeeeeeeeeeeed?

Sjudit84 2008.04.28. 17:21:51

Zsuzso:Hát ez van velem:(

VALAKI BE AKART TENNI LINKKÉNT, még régebben írt, de már nincs meg az üzenete, természetesen berakhat, csak akkor küldje el a blogja címét is!!!

Csillagharcos 2008.05.01. 21:01:40

Én is itt vagyok csajszikák, el szoktam nézni a blogra, mi újság. A térdem, ami megsérült március elején kezd teljesen meggyógyulni. Még korábban mondta a doki, hogy szobabicikliztessem, úgyhogy vettem kondibérletet. Kicsit erősítgettem is. Ugyan két hete most nem voltam, de szeretnék most majd kardiózni is már, hogy futhatok lassan.

Jön a vizsgaszezon is, meg a bikini is, remélem jól vagytok ti is mindannyian, Judit, Zsuzsó, és mindenki, remélem, tudjuk bátorítani egymást továbbra is. Legyetek jók, jó 7végét, írjatok! :)

Sjudit84 2008.05.02. 20:40:32

Örülök hogy OK vagy!
süti beállítások módosítása