Hmmm, ez volt az első alkalom hogy nem csináltam normálisan végig...remélem ez nem azt jelenti hogy elkezdek linkeskedni!!!!!
Az utolsó kört nem csináltam meg, mert másnap előadást tartottam és a csoporttársam félpercenként írogatott Skype-on, közben mások is írtak és folyamatosan csak a hülye üzenetjelző hangokat hallgattam és elegem lett. De legalább rávettem magam a tornára, majdnem kihagytam...De azért nem kéne ezt így folytatni...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr451866743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása