Olyan régen írtam már!!!

Szóval miután a kórházból kijöttem, vizsgálatokat rendeltek el és amíg nem derült ki semmi, nem nagyon akartam ugrálni. Most megvannak az eredmények, egy 5mm-es valami van a fejemben, ami valószínűleg nem rosszindulatú de június végén vizsgálatokra kell majd emiatt járkálnom és addig szintén csak nem akarok ugrálgatni...

Ezért kezdtem el januárban tornázni???:'(:'(:'(
Minden eddigi eredményem eltűnt rólam teljesen, ugyanott vagyok majdnem ahol voltam fél évvel ezelőtt!!!!:'((((( Itt a nyár, én meg rosszul vagyok magamtól!

Közben barátnőm, akivel elkezdtünk volna együtt futni, már két versenyen is túl van és félmaratonra készül szeptemberben és tök sokat fogyott!!!

Már elterveztem két hete hogy veszek egy jó ugrálókötelet és a Ropesport videókra fogok ugrálózni meg zenére, erre most hogy kijöttek a leletek, megintcsak nem lehet!!! Ez olyan igazságtalan!!!! :'((((((

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr5513163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.06.10. 21:30:53

:-((((

Akkor most a legfontosabb, hogy az egészségedre koncentrálj! Aztán amikor megvan minden lelet, jöhet a torna gőzerővel!!!

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.06.10. 23:00:22

biztos a sok tanulástól nőt az izé a fejedbe, mindig mondtam mindenkinek, hogy a tanulás veszélyes ;)

azért remélem, semmi komoly...

és ha nem ugrálósat tornáznál? például a pilatesnél végig fekszel... najó, nagyrészt... de van egy csomó tök lájtos kis gyakorlat... az is több a semminél...
mondjuk én tuti meg sem mozdulnék, ha valami lenne a fejemben a vízen kívül, csak egy ötlet volt

Csillagharcos 2008.06.18. 09:27:24

Szia Judit!

Én is csak azt tudom írni, amit a többiek, és amit én is teljes szívemből kívánok, hogy mielőbb gyógyulj meg és vigyázz magadra. Tényleg ez a legfontosabb.

Én is elkezdtem dolgozni, a sérült térdem sem tökéletes, tornázgatok amit és amikor tudok. Még nem vagyok modell alkat, de igenis vannak eredmények, például az, hogy foglalkozunk azzal, amivel nagyon sokan egyáltalán nem és én sokkal jobban, fittebben érzem magam. Ez pedig sugárzik az emberről, akár látja magán az eredményt, akár nem.

Szerintem ne legyél szigorú magaddal, hanem legyél büszke arra, amit elértél eddig, hisz van mire.
A kényszerpihenő meg van, azzal nincs mit tenni, utána úgyis folytatod, amikor tudod.

Sok puszi: Csillagharcos

zsuzso1981 2008.06.20. 14:30:59

Judit!
Mi újság???? Mik jöttek ki a leletekből????

Sjudit84 2008.06.23. 14:51:15

Köszönöm a biztatást nektek!

Most vizsgálatokra járok, hormonvizsgálatra megyek holnap (mert az agyalapi mirigyemben találtak jóindulatú daganatot és az a hormonrendszerért felelős) meg majd sclerozis multiplex vizsgálatra is mennem kell...aztán majd látjuk...ha nem nő tovább a daganat, akkor fasza, ha viszont nő akkor lehet hogy a látóidegemet nyomni fogja vagy az agyamat:S:S:S

Viszont már majd meghalok hogy nem mozoghatok, de lehet egy hét múlva sz...om le magasról és elkezdek tornázni...Most megvan Réka új tornája is, ami kifejezetten tetszik, annak ellenére hogy őt magát utálom, úgyhogy nekikezdek, meg lassan nyaralás is jön, megyünk Pécsre és anyám majd egy csomó helyet be akar járni szóval sokat fogunk gyalogolni, meg a barátommal is járkálunk sokfelé mert szerencsére szeret filmezni de jóidőben járkálni is...

És ti? Mentek valahova nyaralni?:D

zsuzso1981 2008.06.23. 17:04:43

Először is jobbulást!!!! Azért vigyázz magadra...és van valami fizikai tüneted is? Vagy hogy derült ki ez az egész???

Mi is készülünk nyaralni, augusztus végén, még nem tudom, hova...elsősorban Spanyolországba mennék, ha lesz jó áron, vagy Egyiptom, Török, Málta, Ciprus, Görög....majd amit találok! Kb. 1 hónapom van még agyalni!

Sjudit84 2008.06.24. 15:16:56

Hát úgy derült ki hogy mikor anno bekerültem a kórházba, nem tudták hogy mitől fájt a fejem és elküldtek MRI-re és ott derült ki...igazából én nem érzem magam rosszul, az agyalapi mirigy hormonokra hathat...azt meg most vizsgálják ki, két hét múlva lesz eredmény.

Ha nő a daganat, akkor lehet gond esetleg, pl látási zavarok, vagy ha bevérezne, ki kell műteni az orron keresztül (o yeah)....De még vizsgálgatják hogy mi lesz vele, érted.

Menjetek Törökországba!:D Én is mennék :'(((((

zsuzso1981 2008.06.26. 14:01:04

:-(
Akkor ez nem túl jó! De az a baj, hogy bármikor elkezdhet nőni, nem? És soha nem lehetsz nyugodt! Lehet jobb most kivenni...bár ennyi erővel ki is újulhat...:-(

Szerintem Spanyolország lesz, nekem az lenne a minden...de majd kiderül, és akkor mutizok képeket...

Sjudit84 2008.06.27. 17:16:01

Zsuzso: Hát ez az, az ember sose lehet nyugodt. De mondjuk annyira nem izgatom magam rajta, amíg nem leszek rosszul...

Hát Spanyolország is jó lenne nekem, de én most csak belföldön nyaralok, meg itthon.:)

Fanboy: Marha kedves bejegyzés volt a részedről, gratulálok hozzá...te még biztos sose voltál beteg hogy ilyesmivel viccelődsz. Ha pedig nem vicc volt, akkor ehhez a fennkölt véleményhez vállald a valódi kiléted is. Arctalanul és fantázianévvel én is tudnék bárkit fikázni.:)

Sjudit84 2008.06.29. 11:30:13

Jó, ennyi volt, biztos valami személyes okból írogatsz ennyi baromságot, biztos megbántottalak, ez van, de ez a blog nem erről szól, ezért nem fogom hagyni hogy itt bemocskold a felesleges kommentjeiddel. Mostantól kezdve moderálom az összes kommented. Menj, fárassz valaki mást a hülyeségeddel. A retardáltságról meg inkább a te szempontodból beszélhetnénk, nem tudom ki bújkál az interneten ahelyett hogyha valami baja van velem, odajönne és a képembe mondaná. De hát értem én hogy nem mindenki meri vállalni önmagát...:)
További szép napot!

u.i.: Az anyámról leszállhatsz...

Sjudit84 2008.06.29. 23:54:50

De, épp beszóltál neki egy pár sorral feljebb, ha nem vetted volna észre...mellesleg tudtam én hogy valami személyes problémád van. Nem gond, közben már rájöttem ki vagy, elszóltad magad. Ez volt az utolsó kommented ezen a blogon. Bye-bye :)))))))))))))))))
süti beállítások módosítása