Lehet lesz melóm szeptembertől és akkor lenne lehetőségem a Total Food-tól megrendelni Alexandra Súlykontroll Menüjét...még sose próbáltam ilyen kihordós kajás valamit, nemtom milyen lehet, de nagyon érdekelne, mert az ételek nevei igencsak jók, meg ráadásul a Súlykontroll Menüben reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna és vacsora is bennevan egyben és így kb. 2ezer forint, ami szerintem akárhogy is nézem, megéri! Egyedül vagyok az albiban, nem kell csak egy személyre kaja nekem, ráadásul így már meg van oldva hogy mit ehetek és mit nem, nem kell odafigyelnem és paráznom hogy valami olyat ettem, amit nem volt szabad. Közben az első és a második szakaszhoz is külön van étrend, már csak azon parázok, mi lenne ha a harmadik szakaszig eljutnék és addig nem tudatosul bennem, hogy mit szabad enni és mit nem...na mindegy, kicsit előrehaladtam, de megint úgy fellelkesedtem.
Másik problémám, hogy mi van ha épp nem vagyok otthon, mikor hozzák a kaját? Bár elméletileg ha reggelit is adnak, akkor reggel kell hozniuk, nemde?

Valaki próbálta már? Ha igen, léci írjon!

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr31555892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.07.07. 09:10:56

erről a kajakihordósról nem tudok nyilatkozni, csak általánosságban. Mi rendeltünk már kaját több helyről is, meg melóban is többen több helyről kapnak és az a tapasztalat, hogy nagyon rugalmasak a kiszállítás idejét tekintve.
Mi például reggel 3/4 7 - negyed 8 közöttre kértük a kiszállítást és akkor is hozzák. De a szomszéd már reggel hatkor kapja. Azt hiszem, ezeket a kajákat ötre készítik el (legalábbis az egyik melóhelyes futárcsaj ezt mondta), onnantól kezdve tök mindegy, hogy mikorra kéred. Mi szoktuk úgy is csinálni, hogyha mondjuk kedden nem vagyunk otthon vagy mi az öcsémmel nem akarunk felkelni bazikorán, akkor két adagot rendelünk a hétfői menüből - ezeket általában 48-72 óráig lehet tárolni bontatlanul.
Na, ezzel csak a 'mi van ha éppen nem vagyok otthon?' kérdésedre akartam válaszolni.

Sjudit84 2008.07.16. 12:01:14

Köszi az infót!:)
Valszeg meg tudnám beszélni velük hogy mikor hozzák ki a kaját, közben gondolkoztam rajta...Mindenesetre most sajna ugrott a melólehetőség, így meg örülök ha albira meg csekkekre marad zsé.

süti beállítások módosítása