Sjudit84 2008.10.23. 13:23

2008. október 23.

Pár héten belül vége van 2008-nak és ugyanott tartok, ahol egy évvel ezelőtt. Nagyon szomorú ez, hisz olyan elszánt voltam még januárban és jól is mentek a dolgok.
Látva hogy más, aki velem együtt kezdte el, már hol tart, igencsak elkeseredek.

Pár napja szakítottam a barátommal, 3 év hányattatás és igen lefárasztó távkapcsolat után. 3 év alatt eszméletlen sokat változtam emberileg, nem feltétlen jó oldalamra. Mindenesetre nem hagytam tovább hogy ennyire zsaroljon érzelmileg és befejeztem. Fáj azért, mert az országot imádom és mert a családja mindig nagyon kedves volt velem, ráadásul és anno úgy terveztem hogy csak vele élhetem le az életem és senki mással, de nem hagyhatom hogy a saját mentális egészségemet kockáztassa egy kapcsolat...nem tett pozitívumot az életemhez többé.

Reménykedek benne, hogy most végre össze tudom magam szedni és 2 évnyi lelki fájdalom után végre megtalálom magam ebben a világban és meg is szeretem azt, aki most vagyok. Ehhez mindenképp az kell, hogy összeszedjem magam testileg is.

Megpróbálok újra nekikezdeni a tornának.
Remélem ez alkalommal sikerrel járok...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr71728019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

litona 2008.10.23. 17:23:30

Szia!!
örülök, hogy megvagy :)
tényleg nagyon egyszerre kezdtük el a "nagy visszatérést" :))
Remélem hamarosan lelkileg és testileg is jobban leszel, kitartás!! Drukkolok!

Csillagharcos 2008.10.23. 20:42:21

Sziasztok, főleg Judit! :)
Hidd el, nagyon együttérzek veled! Távkapcsolatilag is, meg "mentális egészségileg is". Én is teljesen kivagyok (ugyan nem pasi miatt), azon gondolkozom most már, normális vagyok-e még egyáltalán vagy valami megbomlott-e odabent... :_( Remélem, helyrerázódunk.
Azt reméltem, hogy tegnap mivel futottam, kiadtam minden stresszt. De úgy látszik a mai napból, még maradt. Megpróbálok pihenni, aludni akkor, talán a fáradtság az oka, nem tudom...

Sjudit84 2008.10.24. 16:03:11

Köszi a kommenteket!:)

Hát az a baj hogy én meg elkövettem azt a hibát hogy mostmár ex-szel beszéltem tegnap MSNen és addig magyaráztam hogy reményt adtam neki hogy esetleg miután befejezem a sulit, megdumálhatjuk a dolgot...így megint ugyanott vagyok és nem folytathatom az életem tiszta lappal...nagyon mérges vagyok magamra. De azért a testmozgással tényleg haladni kellene mostmár.

Sjudit84 2008.10.24. 20:36:53

Csillagharcos, nem írtad meg mennyit fogytál a Norbis módszerrel!!!

Csillagharcos 2008.10.24. 23:53:59

Igen, igen... Március óta 7 kilót. 85,5-ről, most 78,5 vagyok.
175 centi.

Sjudit84 2008.10.29. 15:53:56

Mivel te ennyit fogytál, gondoltam mégegyszer átolvasom ezt az egész Norbi Update-et. Még mindig úgy gondolom hogy jobb az Alexandráénál, mert emberibb ételek vannak benne, és szerintem egy magyar ember magyar kaját egyen (mert ahhoz van szokva a szervezetünk). Viszont még így is az én egyetemista büdzsémnek kevés. Szóval mikor kedden egy ezresből kell úgy összevásárolnom kaját hogy reggeli, ebéd és vacsora bennelegyen keddtől péntekig, akkor elég nehéz vigyázni az Update-re...:'(

Ha kereső ember lennék, biztos kipróbálnám...így marad a 6 után nem evés és picit törekedni az egészségesebb kajákra...de ennél több nemtom hogy telne tőlem...:'(((

Csillagharcos 2008.10.30. 11:44:50

Igen, Judit, pontosan tudom, milyen cipőben jársz, és is nemrég fejeztem be az egyetemista életet, most dolgozom is és ha van az embernek kajára pénze, tényleg könnyebb kivitelezni. Mert pl. most én is tudtam sokat kaját rendelni az upatefood.hu-ról, ami nem túl olcsó, de azért megéri, inkább, mint 1 emberre főzögetni ilyeneket.
De azokon a napokon, amikor nem hozzák házhoz a kaját (nem kérek azért minden napra, főleg csak a munkahelyemre, mert ott vagyok 16 órát), sokkal nehezebb, ha meg csak ezer forint jut egy hétre, tényleg nehéz. Hidd el, ismerem... :)
Hát, amit talán meg tudsz tenni:
- Semmi cukor! Az édesítő (a folyékonyat ajánlom) kb. harmadannyiba kerül amúgy is, mint a cukor... :)
Nem norbizni kezdtem amúgy is márciusban, hanem egy olvasmányom hatására* hagytam abba a cukorfogyasztást. Attól már kilókat lehet fogyni.
- Pl. nasinak nagyon olcsó és jó csokipuding édesítővel készítve. A lidlis, plus-os pudingporok is tökéletesek.
- Kenyeret nem kéne enni. Norbi rendszerében a fehér, félbarna délig (de inkább kerülendő), barna háromig OK. Legjobb a semelyik. Puffasztott rizs OK. Norbi kenyér is, de az drága.
- Olcsó vacsiötletek: lecsó; (jobb minőségű, nagyobb hústartalmú) virsli mustárral, uborkával (puffasztott rizzsel); tejbezabi (zabkorpa+tej pudingszerűre főzve); bármilyen rántotta. A mindenféle zöldséges salátákat nem is írom. Idényzöldségek (pl. most retek, savanyú káposzta) viszonylag olcsók.
- Almakompót (édesítővel, szegfűszeggel) --> savanykás gyümölcsből egész nap, édesebből 3-ig.
- Krumplis dolgokat háromig ehetsz. Krumpli olcsó. Paprikás, rakott...
- Bármilyen (nem krumpli) főzelék keményítővel készítve és/vagy egy részét turmixolva sűrítve. Feltétnek tojás, jóféle virsli... Keményítőre szerintem ruházz be. Sóska, spenót, paradicsomos káposzta... mind nyami.
- Tojás, tej, tejföl egyes kód. (Egész nap OK.)
- Napi 20 perc *kardió* mozgás! Vagy kétnaponta 40. Vagy heti kétszer 1 óra. Ez nagyon fontos lenne. Nem dől össze a rendszer, ha nem csinálod, de nagyon jót tesz, nem győzni eleget mondani...
Szóval jó kis rendszer ez, igényel némi szervezést a kivitelezés, tudom, de megéri. Sokkal jobban érzem magam. Étrendi változtatás nélkül csak a mozgással nem lehet nagyot fogyni. Így viszont a mozgás megturbózza az egészet.
Nah, hát ezek az én norbis-egyetemi tapasztalataim. Egyetem alatt koleszosként én 90 napoztam, és nagyon nehéz volt nekem is előteremteni télen a gyümölcsökre a pénzt (pedig nem is szeretem a gyümölcsöt, arra jó az almakompót :), de ügyeskedni kell. :)
A cukor kiiktatása nagyon fontos. Akkor nem marad el az eredmény. Édesítővel mindent meg lehet oldani: sütök-főzök vele, csináltam vele végig nyáron házi fagyit, szóval tökjó dolog.
Hajrá, majd mondd el, mit gondolsz erről!
Pusza: Csillagharcos

*www.amazon.co.uk/Only-Fat-People-Skip-Breakfast/dp/0007176996/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1225362428&sr=1-1

zsuzso1981 2008.10.31. 15:04:39

Judit!
Hát ez nem is tudom...most mit mondjak...ez ilyen se vele - se nélküle.
Nekem is van olyan, akit szívesen kivernék a fejemből...na de hogyan....hiába harcolok ellene...egyszerűen nem megy, ez annyira gáz! :-(((
süti beállítások módosítása