Sjudit84 2008.10.29. 16:01

2008. október 29.

Két dolgon gondolkodtam (mert annyira ráérek gondolkodni mostanában:D):

1. Érdekes hogy régen az ember azért használt el energiát hogy megkaparintsa azt az élelmet, ami megadta neki azt az energiát, amivel a holnapot kibírta, mikor ismét zsákmányért kellett indulni. Most meg minden vágyunk hogy felgyorsítsuk az anyagcserét, hogy minél hamarabb kimenjen belőlünk az az energia, ami régen az életet jelentette...persze értem én hogy most túlzott energiabevitel van, de akkoris...belegondolok hogy csak azért mozgok (amellett hogy persze egészséges is), hogy amit bevettem, az "kijöjjön"...biztos hogy a régi időkben hülyének néznének...olyan vagyok, mint aki csak egy gépként használja a testét. Valamit beadok, valamit kiveszek...

2. Mindig olvasom újságokban hogy "Szállj le a buszról pár megállóval hamarabb és menj gyalog, menj lépcsőn lift helyett, gyalogolj sokat vagy menj biciklivel munkába".
Biztos hogy én csinálok valamit rosszul, de az én testem minderre abszolút nem reagál. Egész életemben sokat talpaltam (persze nem annyit mint az öregek, akik gyalog 10km-t tettek meg minden reggel iskolába vagy munkába mert nem volt busz), de én pár hideg hónap kivételével bicajjal és gyalog járok a suliba, legtöbbször lépcsőn megyek (mert utálok számomra ismeretlen emberekkel nyalizós dumát nyomni a liftben míg felérünk), de nem történik semmi...lehet azért mert hozzá van szokva a testem hogy ilyen vagyok...viszont ha busszal járok és mondjuk lifttel megyek, akkor se hiszem hogy sokminden történik, legfeljebb kicsit jobban kifáradok ha felérek a lépcsőn (mondjuk anno 8 éven át minden nap majdnem lépcsőn mentem fel a negyedikre barátnőmhöz és mindig kivoltam mint a kutya tőle:D).
Szóval mi az igazság?
De ha ennyit megyek, miért van rajtam még is párnaréteg?:)
És azok akik meg karcsúak, lehet hogy két fűszálat nem tesznek keresztbe és mégis csak úgy maguktól soványak...MIÉÉÉRT?

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr73738784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.10.31. 15:01:38

Hát igen...ezek a költői kérdések. Most itt a 2. bekezdésedre gondolok....
Valószínű tényleg azért van, mert hozzászoktál. És ha valaki ezeken változtat, nem feltétlenül jelentkezik kg-okban, hanem fittebb lesz a szervezete, ami a mai ellustult világban elég fontos lehet!
De hogy valóban miért van az, hogy valaki tömi magába a hamburgert....és egy gramm felesleg nincs rajta....
Most napokig elég lelkes voltam. De most eléggé lelombozódtam, ez általában olyankor következik be, amikor látok valami tényleg jó alakú csajt, mint ma a konditeremben...vékony derék, lapos has, jó fenék, jó mell...minden egyben....hát én ilyen soha nem leszek és nem csak a mellméret miatt...talán valami diétát is kéne magamra erőltetni???? De azt utálom...persze megint vissza kéne fogni a csokit, sokat jelentene.

litona 2009.01.30. 16:29:42

Szia!
hogy vagy? végeztél már a vizsgáiddal? :)

(nem te kerested a ChaLEAN Extreme™-t?? mert most már megtalálható... jó sok részből áll)

zsuzso1981 2009.01.31. 23:54:13

Litona!
Az milyen, mert én is láttam, de fogalmam nincs, hogy érdemes-e letölteni.

Amúgy mizu? Mozgás?

litona 2009.02.01. 12:41:59

Szia!
még nem próbáltam, de sok jót olvastam róla, állítólag elég nehéz, ha rendesen végigcsinálja az ember... a p90x alternatívájaként emlegetik, csak ez kimondottan női változat :)
(www.beachbody.com/product/fitness_programs/chalean_extreme.do?code=BBHOME_PARSEA_CE)
szerintem megér egy próbát

megvagyok, némi influenzával körítve :) és mozgok is... egy kicsit lightosabban mint kellene, de majd belehúzok :))

zsuzso1981 2009.02.02. 11:36:26

Rákerestem youtube-on, nem tűnik rossznak...Te hol találtál? Én a torrents.ru oldalon.

zsuzso1981 2009.02.02. 11:40:58

A Phase 3-t nem találom.

litona 2009.02.02. 14:53:23

mininován, ott fent van az egész (kb.13 Gb)

zsuzso1981 2009.02.02. 15:07:07

Na, egy rész már lejött! Jónak néz ki! Megint csak a gyűjtőszenvedély. Bár most majd belevetem magam az itthoni tornába is, mivel már konditerembe nem járok.

zsuzso1981 2009.02.05. 19:55:32

Fent van rapidon is! Ahova hívtalak titeket fórum, ott fent van.

Sjudit84 2009.02.05. 21:30:23

Sziasztok!

Bocsi hogy nem válaszoltam, minden szar megtörténik mostanság!

Zsuzso: Megyek az oldaladra! Nagyon keresem a ChaLEAN-t!!!
Torrentezni pedig a kolis net miatt nem tudok:S:S:S

zsuzso1981 2009.02.07. 10:11:30

Biztos láttad, de fent van már rapidon is!

litona 2009.02.11. 16:46:50

kipróbálta valamelyikőtök? milyen? még nem tudtam leszedni ("javítják" nálunk a netet, úgyhogy már egy hete nincsen :) )

zsozso:
milyen fórumra hívtál? én erről lemaradtam...

zsuzso1981 2009.02.12. 11:52:49

Én még csak belenéztem, de jónak tűnik. Hosszú idő után most próbáltam ki a Power90-et is, és nagyon jó!

Lit:
Létrehoztam egy fórumot, saját jóváhagyással: fitness.forumx.hu
Várlak! :-)

zsuzso1981 2009.03.03. 10:22:29

Na, mizu?
Itt igen el vagy maradva, remélem azért csinálod!
süti beállítások módosítása