Sjudit84 2009.05.21. 12:25

2009. május 21.

A megfázás még mindig megvan, nem tudok éjjel aludni (főleg mert szobatárs még hajnali fél 3-kor is a barátjával veszekszik a telefonon...hogy ezek mi a fenéért nem szakítanak, agyam nincs hozzá...).

Elfelejtettem már jó ideje leírni hogy hetek óta felhagytam a vaj és margarin evéssel. Régebben el se tudtam volna képzelni hogy ne tegyek a kenyérre, de a koliban miután kifogytam a margarinból, lusta voltam másikat venni, így a kényszer vitt rá gyakorlatilag, de mostmár nem is hiányzik...

Ez az utolsó szorgalmi hét, utána vizsgaidőszak kezdődik amikor a szobatársam nem lesz a koliban annyit, így több lehetőségem lesz tornázni, amit már nagyon várok.

Mint ahogy már mondtam, másoknak is feltűnt hogy fogytam, pasi épp tegnap jegyezte meg hogy a vállam mennyivel csontosabb lett, és tényleg nem az a puha párnás érzés már ha megtapintom, nagyon fura! Ma csináltam pár képet hogy megnézzem tényleg látszik-e kívülről a változás (majd felrakom), de a fényképezőről nézve én nem látom. De ez már ismerős, össze kell a régiekkel hasonlítani, majd akkor kiderül...

Mellesleg amióta ezt a pár kilót lefogytam, rájöttem valamire. Régebben is hallottam már hogy sokan azért esznek mert úgy érzik ha nagyobb darabok, jobban feltűnnek, jobban meghallgatják őket, jobban odafigyelnek rájuk...Most hogy kicsit vékonyabbnak érzem magam, olyan mintha kisebb lennék a világban...szóval lehet ezért ettem annyit anno?
Ugyanis mivel legkisebb gyerek voltam a családba, kifejlesztettem hogy marha gyorsan mondtam el a közölnivaló infót és hangosan, különben nem figyeltek oda rám...lehet ez is azért volt? Vagy csak bebeszélem magamnak? Na megyek megnézni a képeket...


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr951135265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.21. 15:51:28

jajj, dehát nem a méret a lényeg ;)

amúgy cáfolom ezt, mert én például fontosabbnak éreztem magam, amikor girhes voltam - mindenki jött oda aggódva, hogy jajj, ugye nem fogytál megint? jól vagy? - persze ez engem rettentően idegesített, de többet foglakoztak velem ;)

Sjudit84 2009.05.22. 22:47:44

Érdekes a teóriád (hozzáteszem te még mindig marha girnyó vagy, láttalak IWIWen, mostmár nem tudsz elbújni:D)...

Régen én is azt akartam volna hogy foglalkozzanak velem, de az utóbbi egy évben eljutottam oda hogy inkább hagyjon csak mindenki békén és ne foglalkozzanak velem, sőt az a legjobb ha nem is szólnak hozzám...
süti beállítások módosítása