Sjudit84 2009.05.29. 10:19

2009. május 29.

Hát hazajöttem és gondoltam méredszkedem. Nem éreztem hogy visszahíztam volna a 61 kilót, de biztos ami biztos, azért nézzük meg...

Hát ma 59 kilót mutatott a mérleg...az a helyzet hogy kicsit megijedtem...Mint ahogy mondtam, kb. 14 éves korom óta nem voltam 60 kilót alatt, és most se tettem többet ezért mint általában. Mármint nem zabálok ez tény, de valahogy ez a fogyás most túl gyorsnak tűnik...

Lehet nem eszek eleget? Azt hiszem megnézem Fitday-en mennyit eszek egy nap, mert gyanús...

Őszintén szólva megnéztem magam ma a tükörben, olyan érzésem volt mintha nem is én lennék. A felsőtestem szabályosan lesoványodott, a karom, a hasam, a mellem (az persze tiszta kicsi lett:S)...de combban semmi. Na azért nem semmi, mert alig találtam nadrágot, ami ne csúszkált volna rajtam (ha eddig rosszul néztem ki, akkor mostmár végképp, mert most minden farmerom bő rám). Csak nem eleget fogytam így se onnan. De nem vagyok róla meggyőződve hogy most jól érzem magam. Biztos hogy akarok én így kinézni? Vagy csak furcsa mert éveken át ennél több voltam? Elbizonytalanodtam...

UPDATE: Ma 18 percet gyalogoltam hegynek fel a gyaloglógépen, eredetileg 30-at akartam de ettől a szemét géptől már 10 perc után izzadok. Aztán próbáltam volna az újonnan vett gumival kicsit erősíteni (expander vagy mi a neve?), de ez egy barom erős dolog és nem tudtam vele mit kezdeni! Lehet én vagyok a gyenge, de így nem ér semmit,mert vagy nem feszül ki a mozdulat teljes időtartamán át, vagy nem tudom csak félig kihúzni, és akkor megintcsak eléggé béna a dolog...még majd valahogy ügyködnöm kell vele, mert ezzel terveztem a P90X-et elkezdeni jövő héten...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr51150450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.05.29. 10:45:33

Nahát, akkor elérted a célsúlyt? És mit is tettél érte, mert nem láttam semmi kimagasló tevékenységet, de látod, nem a kg a lényeg.
Ha soványnak érzed a felsőtested, akkor keress elő súlyokat, akár 1,5 l-es palackot és dolgozz keményen vállra-karra-hátra, meglesz az eredménye, sokkal tónusosabb lesz a vállad!

zsuzso1981 2009.05.29. 10:46:10

De ne ijedj meg, a kép alapján nem volt nyüzüge a felsőtested! Csak nem értem, mert pár napja még azt mondogattad, hogy nincs változás az előzőhöz képest! Lehet a szemléleted!

Houppette 2009.05.29. 20:40:09

Inkább örülj most;-) Edzéssel tudsz még formálódni:-)

Sjudit84 2009.05.29. 22:35:53

Gyakorlatilag annyit tettem érte hogy nem ettem éjjel, kenyeret nagyon kiiktattam, csak reggelire ettem, akkoris ilyen barnát...ittam a Shake-et este, és kevesebbet ettem sokkal...meg ami pl. az otthonihoz képest más, hogy itthon mindig van valami kis nassolnivaló, süti, ropi, csoki...

Most is olyan büszke voltam magamra hogy csak egy darab piskótát ettem meg, pedig bezabálhattam volna a többi 5-6-ot is...:)

Egyébként meg hétközben csirkemellet ettem rizzsel, meg jobb minőségű csirkemellsonkát és paradicsomot,paprikát hozzá, vaj nélkül. A csirkemellet zacskóban, zsíradék hozzáadása nélkül sütöttem.

De mondom, azt hiszem keveset ettem az idegeskedés miatt, leginkább ezért fogytam le, ami annyira nem jó...

Sjudit84 2009.05.29. 22:38:26

Nem érzem nyüzügének a felsőtestem, csak szembetűnő a változás és ez igen sokkoló, mondom jó ideje nem voltam ilyen 'sovány'. Majd csinálok vasárnap képet, tényleg nem éreztem azóta változást, de úgy látszik mégis fogytam még annál jobban is mint amikor a kép készült. Majd meglátjuk a szembesítéskor:)

Hát örülök én csak fura, mintha nem a saját testemben lennék, nem érzem magam biztonságban mert nincs körülöttem a védőréteg, ez most vicces de így van. Nagyon érdekes tapasztalat, mert ilyet még sose éreztem, amióta gyakorlatilag az eszemet tudom és figyelek a testemre, azóta nem voltam ennyi kiló...
süti beállítások módosítása