Sjudit84 2007.12.19. 16:30

2007. december 19.

Helló, sziasztok!

Kezdeném azzal, hogy leírom jelenlegi méreteimet, hogy később össze tudjam hasonlítani:

Magasság: 171cm
Súly: 63-64 kg
Mell: 91-92cm
Derék: 76cm
Csípő: 91-92
Comb: 59cm

Igen, tudom, sokan most a fejükhöz kapnak és nem értik miért nem vagyok elégedett, hiszen a mell és csípőméretem majdnem a 90-60-90-es álomméret. DE! A derekam meg az arányt nézva nem épp karcsú (mondjuk nem tudom ezen mennyire lehet tornával változtatni, mert ez abból adódik hogy a bordáim nincsenek olyan messzire a csípőmtől). És a combom pedig majdnem annyi mint másnak a dereka:D

Szóval nem akarok én 10 meg 20 centiket lefaragni, csak épp annyit hogy jól nézzek ki:)

Van egy ismerősöm internetről, Ferenc, aki származását tekintve magyar, de egyébként Hawaii-ban él, most épp Vietnámban fotózik és valamikor a jövő évben visszajön Magyarországra is. Azt mondta, csinál rólam egy pár fotót (fekete-fehért, azt nagyon szeretem) és addigra mindenképp jó bőrben kellene lennem. Íme itt van mégegy cél, amiért küzdhetek.

A tegnapi és mai tornám ebből állt:



































Azért nem szeretek cardio-t csinálni, mert vagy nagyon kifáraszt, vagy nem elég szórakoztató és egy idő után már lusta vagyok nekikezdeni.
A Turbo Jam videók már jó ideje megvoltak, de valahogy túlságosan idegesített Chalene (a szőke nő középen) dumája, mikor megnéztem először és eltettem, hogy "majd jól jöhet egyszer". Aztán tegnap nem tudtam eldönteni mit csináljak, még mindig izomlázam van a combomban meg a hasamban, úgyhogy gondoltam hogy csak szimplán izzadni kellene és nem erősíteni. Keresgettem a DVD-im között és megtaláltam a Turbo Jam 20 perces tornáját, gondoltam ez pont elég és addig kibírom Chalene-t is.
A 20 perc olyan gyorsan elrepült, hogy észre se vettem és már vége is volt és tényleg, ahogy a videón is mondják, úgy érzed mintha valami buli lenne és nem akarod hogy vége legyen! A zene jó, a mozdulatok is, izzadsz is, bár eddig még csak a rövidebbeket próbáltam ki, de már ezektől is kivagy teljesen, ráadásul energiát ad utána, tele leszel életkedvvel. Olyan mintha én lennék a reklámarca ennek a videónak....:D:D:D
De tényleg így van, én most nagyon motivált lettem!

A Learn&Burn részben a helyes tartást is megtanították és azóta hogy megcsináltam a tornát, még mindig érzem hogy a hasamat behúzom, valahogy annyira természetessé vált hogy dolgoztassam a hasizmom...ennek nagyon örülök.:)

Ha még mindig nem kaptál kedvet arra hogy kipróbáld, íme egy videó is hozzá:


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr54269542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása