Sjudit84 2008.01.03. 22:31

2008. január 3.

BOLDOG ÚJ ÉVET! Reméljük tényleg az lesz, előszöris családom, majd a sajátmagam érdekében...

Még december 28 vagy 29-én megcsináltam egy Turbo Jam - 20 minute workout-ot, csak elfelejtettem megírni. De azóta elmaradtam, ma vizsgáztam és mivel megjött a menstruációm is, ezért nem csinálhatok semmi fekvő vagy jógagyakorlatot...szóval megpróbáltam állógyakorlatokat csinálni, de ilyenkor még ez is rosszul esik, szóval visszafogtam magam, de azért így is lesz igencsak izomlázam holnapra.

A mai edzésem ez volt:
Janis Saffel: Brand new butt and more

Előszöris a nő nagyon jó alakú és brutálisan megdolgoztat, ezt úgy mondom hogy nem két kört csináltam a gyakorlatokból mint ő és a földön végzett gyakorlatokhoz hozzá se kezdtem, tehát csak a felétől is már eléggé jól vagyok, nem fáradtam ki, de alapesetben se tudtam volna szerintem végigcsinálni...meg hát hajlamos is vagyok ellustulni egy második kört. :)

Mindenesetre jó kis edzés ez, csoda hogy ennyi ideje megvan és még nem tornáztam rá, de anno elraktam, mert tudtam hogy még jól fog jönni.

Visszatérve a menstruálásra: annyira tudom ilyenkor utálni! Alapesetben nem fordulok be annyira attól a gondolattól hogy minden hónapban pár napot "szenvedek" (inkább a premenstrucációs szindrómát utálom, mikor napokkal előtte olyan búvalbélelt vagyok, hogy bármin el tudom magam bőgni...), de amikor még tornázni se tornázhatok úgy ahogy szeretnék, na az már végképp mindennek a teteje!:)
Annyira lenne kedvem most jógázni és kicsit relaxálni, de a jóga köztudottan tiltott a menstruáció ideje alatt, mivel sok fordított pozíció van benne...ergo ez most kimarad.

Ma még lett volna lelkierőm egy Béres Alexandrás tornára is, de ott sok gyakorlat a talajon végzendő, tehát ezt is el kell napolni.

Remélhetőleg minden flottul fog menni ebben az új évben!

u.i.: Remélem, hogy 2007-et hátrahagytunk minden szerencsétlenségével...még szilveszterkor is meghalt egy rokonom, a tavalyi év katasztrofális volt ilyen téren.
A másik meg hogy a két hete tartó gyomorideget (veszekedés a barátommal mivel megcsaláson kaptam) nem bírtam tovább és mivel koncentrálnom kellene lassan a vizsgáimra illetve minden másra is az életemben, ezért kibékültem vele...tudom, hogy ez most a könnyebb ellenállás felé menés tipikus esete volt, de ez van...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr14283862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagharcos 2008.01.07. 00:36:30

Szia Judit!

Én nem tudtam, hogy nem lehet jógázni a piros betűs ünnepek beköszöntével, de nem is ástam bele a témába magam különösebben.

Viszont az egyik magazinban épp erről volt szó mostanság, és egyből eszembe jutott a blogodat olvasva.

Feltettem a vonatkozó részeket a fórum Könyvek topikjába, remélem hasznos és sikerül vele örömet szereznem, hisz a fórum nekem is sok örömet szerzett eddig.

A tornázásban veled küzdök én is, hasznosak számomra is a bejegyzéseid, csak így tovább!

Üdvözlettel:
Csillagharcos
süti beállítások módosítása