Sjudit84 2008.01.17. 12:45

2008. január 16.

ÁÁÁÁÁÁ, kihagytam két napot! Jajj, nagyon nem kellett volna pedig! Ha egyszer elkezdek lazulni, akkor az nem jó!
Visszajöttem Debrecenbe és egész nap csak a gép előtt ültem, meg teniszt néztem és elment a nap anélkül, hogy tornáztam volna...:S

Mindenesetre ma végre megcsináltam megint egy Béres Alexandrát (és elmondom hogy másnap alig volt izomlázam).

Eddig azért nem mertem sose az Új kihívás-ra tornázni, mert nagyon sok extrája van és ez tűnt a legbrutálisabb videójának. De mivel nem találom sehol azt a DVD-m, amin a Lendületben van (remélem otthon van:'( ), ezért ezt vettem elő.

Szóval íme, mit gondolok erről a DVD-jéről:

Pozitívumok:
- brutál a combrész mint mindig, sőt a kar is, megint le kellett tennem a súlyzót
- sok extra van, így lehet fejlődni, nem tudod olyan könnyen megunni a tornát

Negatívumok:
- az alap programban nagyon kevés a hasizomgyakorlat, nem hittem el milyen gyorsan vége van
- ahhoz képest hogy ez az egyik legbrutálabb edzésprogramja, megintcsak KEVÉS a nyújtás és túl hamar vált a gyakorlatok között, az ember szinte rohan utána

Összességében azért jó program, nem lesz a kedvencem valószínűleg, de biztos hatásos ha az ember kitartóan (minden extrájával) csinálja...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr43300753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása