Sjudit84 2008.07.15. 21:55

2008. július 15.

Azt hiszem nem mehetünk el csak úgy a ma történtek előtt szó nélkül...meghalt egy újabb fiatal sportoló...hirtelen...Kolonics György, R.I.P.
Hihetetlen...tudom hogy az élsport megviseli az emberek szervezetét, de akárhogyis, nem hagy nyugodni a gondolat, hogy valami szertől történt ez is, mint megannyi focista hirtelen halála...a fene egye meg, a mozgásnak épp hogy életet hosszító hatásúnak kellene lennie! Hisz annyian csináljuk ezért is! :'(((

Ma Rubint Réka Napi 20 perc önmagadért-jából a kar részt csináltam (nem írtam, mert nyaralni voltunk, hogy a combrész után még a harmadik nap is éreztem az izomlázat, szóval nemtom holnap mi vár majd:D) és egy kis Body Jam-et, hogy kitáncoljam a stresszt.:) Nagyon szeretem ezt a táncikálást, csak hát nem ér sokat zsírégetés szempontjából, úgy érzem...de ha ezt nem csináltam volna, akkor meg csak 20 perc torna lett volna, szóval jobb mint a semmi...Most megint lelkes lettem, mert ellátogattam erre az oldalra, és láttam egy csomó jól kinéző embert...félreértés ne essék, én nem akarok izompacsirta lenni, nekem Réka és Szandi izmai is nőietlenek, de azért vannak itt szép testek na...

u.i.: Úgy látszik csak AKARTAM írni Rubint Réka videójáról, de nem írtam...pedig kipróbáltam...és mint írtam, igencsak brutál hatása volt. Na holnap pótolom ezt a hiányt!

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr100570060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása