Csinálgatom a tornát, nem vagyok túl lelkes, nincs kedvem ilyen melegben izzadni, de azért ha nincs kedvem, akkoris csinálok Alexandrás extra hasizmokat meg ilyeneket. Ma lesz a napja hogy a barátommal együtt fogunk egy Szandis tornát végigcsinálni. Mindig hall róla hogy tornázok és gondolta majd most ő is csinálja, mert ráférne (azt hiszi szerintem hogy könnyű lesz...LOL).
Szerintem ki fog dőlni a combrésznél.:D

A BodyBuilding.com fórumon azt mondták nekem hogy a legjobb zsírolvasztó ha reggel éhgyomorra futok. A futást egyébkéntis mostmár szeptembertől komolyan akartam venni, szóval majd jól kipróbálom.

Ezen a fórumon kérek tanácsokat diéta ügyben is, mert mostanában olyan barom vagyok, nem tudom magam semmihez se tartani, ez már tényleg kezd felháborító lenni!

Hát kb. ennyi...lassan UV időszak és megint nehéz lesz tornázni:S

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr71612657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.08.13. 14:04:53

Judit!
Azért azzal az éhgyomorra való futással vigyázz!
Én nem tartom jó ötletnek a sportot evés nélkül. Leesik a vércukrod, és szédülsz, elájulsz....legalább szőlőcukrot vigyél magaddal!
Húú, én is veszek azt is ma, nehogy elfelejtsem.
Kitaláltam, hogy reggelente ki kéne próbálnom nyaraláskor a futást a tengerparton a homokban, ahogy a víz mardossa a lábam....majd kiderül mikor ébredek, és milyen lesz a part...habár elég hosszú 6-7 km-es! :-)

zsuzso1981 2008.08.29. 10:49:05

Látom az egy hét alatt nem csak én nem mozogtam!
Mindjárt el is indulok konditerembe!

Sjudit84 2008.08.30. 18:09:46

Hehe, nem igaz, vagyok én, csak szigorlatomra készülök (lásd másik blogomon) és nincs időm írni..de továbbra is tornázgatok, kevés lelkesedéssel, de mindjárt beindul megint a suli akkor majd rendben lesznek a dolgaim és megint normálisan el fogok aerobicra is járni az egyetemre meg ilyenek.

Közben próbálom a napi kalóriabeviteles dolgot nyomatni...Ja, erről még nem is írtam!!! Na majd most....Visszamentem a nyaralásos 65 kilómról végre megint 62-re, ennek örülök.

Nem akarok éhgyomorra futni, csak reggel! És persze ennék valamit, nem akarok összeesni, de nem túl sokat, futás előtt.

Na és milyen volt a nyaralás? Hogy tetszenek a mostani nyaralásos fotóid a régiekkel összemérve?:)

Zsuzsi 2008.08.31. 19:07:44

Milyen régiekkel????

zsuzso1981 2008.09.13. 12:47:43

Mi ez az inaktivitás?
Mintha azt mondtad volna, hogy sulikezdéssel beindul újra az edzés is!

Sjudit84 2008.09.22. 14:00:02

Régi képekkel! Olyanokkal amik régen készültek rólad és mondjuk nem voltál magaddal elégedett rajtuk!

Vagyok, csak nincs időm írni. Végre sikerült egy szigorlatom ami már évek óta nem, így most elég kemény az órarendem, kb. reggel 8tól délután 6ig a suliban vagyok és utána esek haza. Ez még csak az első hét volt, megpróbálom pár napon belül végre egyenesbe hozni az életem, mert most alig van időm kajálni, így megint visszakúszik rám pár kiló mert rosszkor eszek (este) és mozogni sincs már kedvem/időm, de majdcsak kialakul a dolog. És veled mizu?

zsuzso1981 2008.09.25. 19:17:56

Velem minden okés...látod, folytattam...nyaralás után nagyon nehéz volt visszrázódni...de ha akkor nem mentem volna, akkor ott lett volna vége a dolognak...

Ja, hogy a nyaralásos képek....hááát...ég és föld...majd beszúrok ilyen előtte-utána képet...oks? De még bőven van mit alakulni! Nyaraláson visszajött 2 kg, és nem igazán akar moccanni...még januárig várok, aztán akkor asszem kicsit figyelek a kajára is...

Csillagharcos 2008.10.13. 13:39:47

Sziasztok!

Én is eltűntem, mint Petőfi a ködben, de azért teljesen nem hagytam abba a mozgást.
Nyáron azért volt egy komolyabb pauza.

Március óta Norbi életmódrendszere szerint próbálok élni, fogytam is, nagyon bevált. (Mikor nem mozogtam, akkor is fogyogattam szerencsére.)

Nem szeretném hanyagolni a mozgást, úgyhogy kitűztem magamnak, hogy hetente 2-szer kardiózom edzőteremben (60 perc), aztán amikor marad kapacitás, tévétorna. (Jóga, Body Balance, ilyesmiket fogok felfedezni.)
Olyan kell, ami megnyugtatja az idegeimet, mostanában tényleg sokszor kimerülök, kiakadok.

Mondjuk a futás is elég jó idegnyugtató, de - ahogy Judit is írta - nem nagyon barátkoztam meg azzal, hogy szegény mellem repdes össze-vissza, hiába vettem meg a legerősebb, legmárkásabb sportmelltartót. Úgyhogy akkor inkább intenzív gyaloglás. Sífutógép. Lépcsőzés. Bringa.

Nah, abbafejezem, remélem, hallunk felőletek új híreket hamar!
Puszi!

Sjudit84 2008.10.23. 13:11:45

Na, ha minden igaz mostmár itt leszek, mindjárt írok bejegyzést is.

Zsuzso: Fene belém,én is szeretnék már olyan nyaralási képeket mint amilyenek neked vannak!:)

Csillagharcos: Mennyit fogytál Norbival?
süti beállítások módosítása