Sjudit84 2009.04.24. 11:40

2009. április 24.

Tegnap hazajöttem és marha rossz idő volt, úgyhogy nem mentem futni és sajna nem hoztam haza a torna DVD-imet, úgyhogy kb. maradt a hűtőtakarítás mint mozgás...

De ma már ahogy látom kint szép az idő, szóval nem fogok menekülni.
És ráálltam itthon a mérlegre, 63 kilót mutatott jupppiiiiieeeeeee, gyorsan át is állítottam a blogos mérleget is.:)

Nem tudom mitől lettem ennyi most, nem ettem kevesebbet, nem mozogtam annyival többet se (bár a nullánál tény, hogy többet :D)...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr531083613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása