Sjudit84 2009.05.25. 13:54

2009. május 25.

Akkor ahogy már jó ideje ígértem:

 

Ma reggel (délelőtt) éhgyomorra akartam Leslie Sansone-ozni, elterveztem hogy tenisz (Roland Garros, ajjaj, hogy fogok én így tanulni???) alatt legyaloglom azt az 5 mérföldet, amit múltkor nem tettem meg, de két mérföld (kb. 25-30 perc) után már nagyon korgott a gyomrom és éreztem hogy mindjárt elkezdek szédülni, úgyhogy leálltam. Azt hiszem nem nekem való a torna kajálás előtt.

A köröm témáról csak annyit, hogy régebben gitároztam és azért nem lehetett festeni meg normálisan megnöveszteni a körmeimet, úgyhogy most tobzódok...az utóbbi időben beszereztem egy csomó körömlakkot meg ilyen vékony ecsetes díszítőlakkot és a Youtube-ról lesegetem el a különböző mintákat. Ha már az ember meg akar szépülni, ne csak a zsírpárnákra gondoljon, nemde?:) Bár szerintem a pasik legtöbbjének nem jönnek be a csicsáré körmök, ezt inkább nőtársaink, vagy a saját magunk kedvéért csináljuk. Hozzátéve a hosszú műkörmök szerintem nagyon boszorkányosak, én csak a saját körmömmel gazdálkodom.:)

Asszem ennyi, megyek iszok egy shake-et:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr751142669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.05.25. 18:50:07

Ezek tök jók! Nekem a legnagyobb kép tetszik. És a vékony vonalat mivel húzod? Hogy tudsz ilyen pontos vonalat húzni mindkét kezeddel???
Mondjuk az első is jó!

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.25. 19:21:45

jaja, nekem is a legnagyobb kép jön be leginkább.
Meg most el is gondolkoztam... mert régen tök sokat lakkoztam a körmömet, de akkoriban volt piros korszakom, meg rózsaszín korszakom, meg kék korszakom és minden ruhám hasonló színű volt. Tehát kilakkoztam hétvégén a körmömet és addig maradt a lakk, amíg el nem kezdett kopni, mert mindegyik ruhámhoz passzolt.
Most viszont tarkabarka ruháim vannak, és naponta lakkozni meg képtelen vagyok. De ha én is mondjuk több színűre festeném, akkor máris jobb lenne... Elgondolkodtató...
Mondjuk vonalakat én sem tudok, már a franciamanikűrrel is megszenvedek (mert ahhoz túl büszke vagyok, hogy matricát vegyek), sőt egyszerű lakkozásnál is úgy festem a jobb kezemet, hogy a bal kezemmel fogom az ecsetet és alatta mozgatom a jobb kezemet...

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.25. 19:23:41

ja, és én sem tudok kaja előtt tornázni - illetve tudok, csak egész nap rosszul vagyok tőle, fekete karikás lesz a szemem, meg leesik a vérnyomásom és egész nap a padlón is marad :S
Nem lehet, hogy te is alacsony vérnyomásos vagy, azért?

zsuzso1981 2009.05.25. 20:23:58

Én is egyszer próbáltam reggel, éhgyomorra futni, hát alig volt energiám.

Noémi: ez jópofa, ahogy a jobb kezedet lakkozod...kicsit elképzeltem.

zsuzso1981 2009.05.25. 20:24:58

Én is egyszer próbáltam reggel, éhgyomorra futni, hát alig volt energiám.

Noémi: ez jópofa, ahogy a jobb kezedet lakkozod...kicsit elképzeltem.

Houppette 2009.05.25. 21:43:58

Nekem is a nagy tetszik! Vállalhatnál manikűrözést! Nem gondoltál még rá a koliban?

Sjudit84 2009.05.29. 10:09:03

Zsuzso: Lehet ilyen vékonyabb dekorlakkokat venni mindenféle színben, azokkal lehet ilyen vékony vonalat húzni, vagy vehetsz ecsetet is hozzá,olyasmit mint a szemhéjtusecset, van különböző méretekben...ilyen vékony ecsetet meg ilyen Pláza meg ilyen helyeken lehet ahol látsz körömlakkokat kipakolva. Szerintem nagyon jól fel lehet dobni az ember design-jait vele.
Így néznek ki általában:
http://www.pedman.hu/itemimgs/MT216.jpg

A legnagyobb kép a legutóbbi, még most is rajta van a körmömön,sajna a pink nagyon hamar kopik...ezzel nagyon sokat szenvedtem, nem tudom mikor szánnám rá magam újra erre a mintára. Egyébként nem csak rózsaszín árnyalatú körömlakkjaim vannak, mert a képek alapján úgy tűnik de mondjuk szerintem körömlakkból általában a rózsaszínből fogy a legtöbb.

Noémi: Sose használtam a matricát a francia körömlakkhoz...Nekem odaragadt mindig és levitte a base coat-ot. Egyébként én is próbálom fordítani az ujjaimat, azzal semmi gáz nincs,mindegy milyen mozdulattal csinálod, csak sikerüljön.Egyébként ajánlom a Youtube-on JULIEG(lehet még van valami a neve után) francia manikűr videóját, ő is fordigatja az ujjait...tőleg szoktam a legtöbb körömfestést ellesni. Meg SOMETHINGABOUTJANICE-nek is szépek vannak, onnan jön a legnagyobb kép, csak ő más színeket használt.

Egyébként nem véletlen hogy a bal kezemet fotóztam, persze hogy a jobb kezemen sose sikerül olyan szépre de azt hiszem gyakorlat teszi a mestert.

Nem alacsony a vérnyomásom. Általában normális szokott lenni. Ezzel még sose volt gondom *lekopogom*

Houppette: Még sose gondoltam erre, mert nem hittem hogy ezek igazából kinéznek olyan jól hogy valakinek megérje ezért pénzt kiadni! Főleg hogy mostmár mindjárt vége az évnek és sajna jövőre nem kapok kolit...Szerinted tényleg jók annyira hogy ezt más is akarja hordani? Mármint szerintem a manikűrösök sokkkkkkkkkkal jobban dolgoznak és én még más körmét sose festettem:O
süti beállítások módosítása