Sjudit84 2009.06.04. 17:52

2009. június 4.

Na tessék, átléptünk júniusba:S

Vagyok egyébként, attól hogy nem írtam. Egyszer a blog.hu nem engedett be, aztán meg vizsgákra tanultam ill. végzős haverokkal lógtam. Még a hét elején csináltam egy Power90 súlyzózós részt, de sajnos nem vált be ez a gumikötél, akárhogy próbáltam módosítani a gyakorlatokat...Sajna mégiscsak vennem kell egyet, nem úsztam meg olcsóbban.

Utána nem nagyon volt mozgás a héten, sőt tegnap lement valamennyi mennyiségű fondü és bor is, de mivel legalább fél éve nem voltam sehol bulizni, alkoholt is marha rég ittam (komolyabban utóljára szilveszterkor szerintem), ennyit megengedhettem. Ahogy ismerem magam, júliusig nem fogok sokat inni megint, szóval...

Közben ettem a hétvégén előre elkészített kaját (ez annyira bejött hogy lehet most is ezt fogom tenni) ill. ittam a shake-et.

Ma lehet fogok egyet Turbo Jam-elni, mert a szobatársam végre hazament...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr461163780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koffein23 2009.06.05. 07:45:20

Az én "életformám" nem nagyon tudja nélkülözni az alkoholt, de mostanában mégis ellent tudok mondani... Nem, nem vagyok pap, csak néptáncolok :D

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.05. 12:47:41

szerintem az "alkohol szilveszterkor aztán júniusban" dolog nem nagyon akadályozza a fogyást.
És ne feledjük, hogy Judit már súlyánál van, most már csak "szinten tart" - és irigyeljük :D

Sjudit84 2009.06.09. 10:42:11

Koffein23: Haha, igen ott necces! Bár ahogy ismerem a táncházokat, amiken voltam, ott kiizzadod az alkoholt gyorsan, ha rendesen táncolsz:)

Párduclány: Hát beb*szna ha fél évente 3 pohár bortól nem tudnék fogyni:)

Noémi: Igen, a számból vetted ki a szót. De ne irigyeljél csak te surmó, akinek washboard abs-je van (vagy mi a fenének hívják azt:D)
süti beállítások módosítása