Sjudit84 2009.11.30. 14:31

2009. november 30.

Szóval az a nagy helyzet hogy végre valahára megoldódott a gépgondom. Kaptam egy Notebook-ot, úgyhogy mostmár semmi sem tarthat vissza attól hogy normálisan netezzek és írjak. Azt terveztem, hogy utazáskor a buszon megírogatom mindig a bejegyzéseket és csak simán felmásolom,
mikor hazaérek. :P

Eddig a gép is akadályozott a tornában, mivel olyan akadozós és lassú volt, hogy nem lehetett elindítani rajta semmi DVD-t. Na de majd most...

Egyébkéntis valahogy télen mindig nagyobb elánnal kezdek neki a tornázásnak. Főleg Karácsonykor, mikor tudom, hogy jönnek a nagy zabálások.

Mindenképp a súlyzózást akarom "erőltetni", nem kell már nekem több fogyás, vagyis ahhoz hogy azt a pár kilót még leadjam (tudom hogy eredetileg nem akartam 58 kiló alá menni, most se akarok, de sajna a kappanhájam nem megy le még 58 kilósan se...az viszont tuti hogy nem megyek 56-57 alá), ahhoz több izom kell, hogy nagyobb legyen a zsírégetés...A Bodybuilding fórumon
már így is cikiznek, hogy minek mentem oda, ha csak aerobikozok és nem csinálok semmi súlyzózást...:)

Hát azt hiszem ennyi, számítsatok több bejegyzésre mostantól
.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr881563545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása