Sjudit84 2009.12.07. 15:24

2009. december 5.

Kétségek közt örlődöm...

Egyrészt itt van a kép, ami legutóbb készült rólam, összehasonlítva a májusi képpel, ha megnézitek a 2007 nyarán készült bikinis fotómat, most már az is láthatja, aki eddig nem látta, hogy igenis eléggé megváltoztam. Tudtam, de nem gondoltam, hogy ennyire fog látszani, főleg úgy, hogy nyár óta nem igazán vettem komolyan a testmozgást, azt hittem ugyanúgy nézek ki.


 


Szóval nagyon boldog voltam.
Persze otthon megint megkaptam hogy sovány vagyok...nem is azt, hogy "tök jó, örülök hogy sikerült változnod és jobban érzed magad a bőrödben, jól nézel ki"...

Mint ahogy már mondtam, szoktam a Bodybuilding.com oldalon nézegetni cikkeket, meg a fórumokon összehaverkodtam pár emberrel. Íme az egyik, aki egy Amerikában élő török:
 

Direkt olyan képet választottam róla, amin nem látszik meg az arca, nehogy itten személyiségi jogokat sértsek. Na szóval ő egy nagyon jópofa ember, meg nem mellesleg marha jól néz ki (bár már súrolja a határát annak, amit én még jónak gondolok testépítésileg, bár ez erről a képről valószínűleg nem derül ki). Nolllyémi és Fairybug után akkor őt hivatalosan elnevezem szépkarú fiúnak :D (mert széphasú és -fenekű már van)...bár nekem a mosolya jobban tetszik mint a karja, de mindegy...:D

 
Szóval ő mindig b*szogat ha nem mozgok semmit, ami engem meglehetősen motivál, még ha idegesít is. Valamiért díjazza a fejem és az ilyen embereknek nem akarok csalódást okozni.

Ugyanakkor ismerem magam, tudom hogy gyorsan elvesztem a motivációm, ami róla nem mondható el. Szóval most azért nem akarom másnak mutatni magam, még ha jó az eredménye, akkor se...
Mármint ha nem vagyok motivált, akkor nem lennék jó fej? Értitek mire gondolok? Szóval akkor már nem leszek értékes személy ha nem bírok egy bizonyos célra koncentrálni folyamatosan? Mert annyit szivatott ezzel hogy miért nem tudok motivált maradni, hogy már sok lett...szerintem ennél sokkal rosszabb tulajdonságok is vannak a világon...

 

Na mindegy, lehet ma ilyen napom van, hogy befordulok minden kis hülyeségen. Egyébként 3 napja megint elkezdtem súlyzózni...Két napja a vállamra jól rámentem, de bicepszre keveset, ezt az izomlázból vonom le következtetésként. Aztán egy gyenge hasizmozás volt, ma pedig lábran egy nagyon keményet gyúrtam, annyira remegtek az izmaim, hogy hihetetlen...
Van egy olyan érzésem, hogy holnap meg fogok halni az izomláztól. :) Ráadásul disznóvágás lesz, szóval elég sok lesz a meló. Úgy tervezem, hogy felkelek reggel 6kor és nyomok valami Réka-féle tornát (hasizom vagy karok előreláthatóan), mert aztán már úgyse lesz időm napközben...meg hátha felpörget. És erről beszélek, vajon meddig lesz kedvem ezért egy órával hamarabb felkelni?
Én, aki utálok korán felkelni...Jó, nem mindig csak a nap elején lehet tornázni...


Valaki azt mondta nekem, hogy miért nem tűzök ki valami célt magamnak, erre azt mondtam, hogy én nem akarok kigyúrt lenni. Ekkor jött a válasz, hogy miért nem nevezek be akkor valami bikiniversenyre, arra nem kell kigyúrtnak lenni, csak arányos testalkatúnak és fittnek, de ugyanakkor nőiesnek. Na, gondoltam, ez még akár lehetséges is lenne. Erre utánanéztem milyen csajok indulnak az ilyen versenyeken és megintcsak depresszióba estem...

Ezek után a bodybuilder haverom ismét sikeresen csökkentette a már így is romokban heverő önbizalmam, azáltal, hogy nem elég hogy semmi biztatót nem mondott a képeimről, de még erre se válaszolt semmit, úgyhogy amikor feljött Skype-ra ma este, rázúdítottam a kétségbeesésem...Azt mondta, hogy ő nagyon motiváló tud lenni, de nem látja rajtam, hogy igazán akarnám és amíg ezt nem látja, felesleges bármit is mondani. És erre most azt kellene mondani hogy de igenis akarom és hú de motivált vagyok...de nem fogom ezt mondani mert az hazugság lenne. Nem azért nem vagyok motivált,, mert nem akarom...hanem nekem kell valaki aki tol előre, aki főnökként utasítgat hogy csináljam és csak a végén dicsér meg (=szovjet módszer)! Én nem vagyok olyan mint ő...
És akkor ilyenkor elgondolkodom, hogy megéri-e nekem ez az egész? Most azért csinálom, hogy neki szimpatikusabb legyek? Ha csak akkor vagyok szimpi ha elszánt, motivált és emellett fitt vagyok, akkor csináljam? Ha nem ilyen vagyok, már nem is vagyok jó fej?


Tudom hogy ez a dilemma már régebben is előjött, mikor azt taglaltam hogy a kövér embereket hogy kinézik...
Úgy látszik még mindig nem tisztáztam le magamban ezt. Jól akarok kinézni, magam és mások miatt, ugyanakkor nem akarom hogy a külsőm miatt tartsanak értékesnek? Ezt a kettőt valahogy nem tudom összeegyeztetni...

Ez az átka annak, ha az embernek notebook-ja van...kisregényeket tud írni:)
Na megyek feküdni, holnap özön meló lesz és már csak 5 és fél órát tudok aludni!:'(

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr251580497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.12.07. 19:26:39

Aztaaaa!!!! Baromi jól nézel ki!!! De irigyellek! Aztán most már tessék nem eltűnni!
Várom ám a januárt! Remélem elindítod a sminkes dolgot! :-)

zsuzso1981 2009.12.07. 20:04:57

Kicsit visszapörgettem, az előző összehasonlító képedig. Észrevetted, hogy egyre inkább van derekad? És ez így pont jó, mivel nincs túl széles csípőd, így a derekad sem lehet sokkal hangsúlyosabb!

Sjudit84 2009.12.08. 01:04:03

@zsuzso1981: Köszi:) Ja mintha már lenne derekam:D Azért még vagy 5 centivel beljebb mehetne, amire mostmár elég kicsi az esély. De tény hogy eléggé látványos a változás. Már fogyni nem akarok, csak formálni magam egy kicsit, ezért nyomom a súlyzót. De erről majd máskor írok.:)

(Ne kérdezd miért vagyok még fent ilyenkor...szépkarú "fiú"-val 3,5 órát beszéltünk Skype-on, persze nála még csak délután van, így könnyű:S)

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2009.12.11. 15:49:58

na, most már látom :) és most a háttér is rendben van. Persze nem értem, mi köze lehetett az egésznek a háttérhez....

és wow, és tényleg tök látványos a különbség :) tök jó, tök jó!

amúgy szerintem én tök jó edződ lennék, ha edző lennék, mert a széphasú fiú mindig kivan, hogy ritkán mondom, ha valami jó. Aztán megegyeztünk, hogy az nálam már-már dicséret, ha nem mondok semmit :)

A motiváláció kérdésével pedig hasonlóképpen vagyunk... Én például racionális érvekkel mindig meg tudom győzni magam. Például most nem kezdenék bele semmi hard-core edzésprogramba, mert következő félévtől megint dolgozni és sulibajárni fogok plusz randi, meg a szokásos elfoglaltságaim, ami mellett nem nagyon lenne időm napi másfél órákat edzeni.

Illetve a megfelelési kényszerben is hasonló - anyámmal mindig össze is vitatkoztunk régebben, amikor mentem mondjuk első-második randizni valakivel és megmondta, hogy hogyan kellene viselkednem, milyen nemnoémis ruhát felvenni, mert a fiúk (szerinte) azt szeretik - én meg nem akartam hamis képet mutatni.
Az emberek különbözőek - én tök jó tulajdonságnak tartom, hogy nem akarsz valamit csak azért csinálni, mert más szeretné, hogy azt tedd és csak azért tennéd, hogy jó fényben tűnj fel.

Bicepszre gyúrni pedig tök jó dolog, ott látszik meg leghamarabb az eredmény :) aztán a vállon - a tricepsz pedig számomra elérhetetlen...

Dehát én kattant vagyok ;)

Sjudit84 2009.12.11. 16:05:41

@nolyemi: Na mindegy, az a lényeg hogy megoldódott. :)

Egyetértünk, nekem mondjuk a vállam mindig erős volt mert anno teniszeztem...de sajna ez a tricepsz dolog nálam is mumus. Majd meglátjuk mennyit tud rajta formálni a súlyzó. Egyébként ez képen nem fog szerintem látszani, inkább csak élőben (does the skin still wobble there if I wave at someone or not?:D)
süti beállítások módosítása