Sjudit84 2009.12.11. 12:43

2009. december 11.

Lássuk csak, hol is kezdjem...

Kb. századjára ismét szakítottam a barátommal, de azt hiszem most végleges...

De inkább ne is beszéljünk erről, hanem arról, hogy kitartóan tornázok legalább másfél hete, természetesen súlyzókkal, ill. néha beiktatok egy kis kardiót is (Turbo Jam) ha ahhoz van kedvem. Múltkor a Cardio Party Mix 1-et olyan könnyedén végigcsináltam, hogy esküszöm mégegyszer végig tudtam volna menni rajta
...

Azon kívül csináltam képet, hogy legyen összehasonlítási alap megint, remélem láthatóak lesznek az eredmények később. Most így nézek ki:


 

 

 

Nem azért, de nem is olyan rossz. :)
Mintha lenne bicepszem...viszont az integetőizomzat még mindig eléggé labilis. :D

A hátamat pedig nem árt megerősítenem, egyrészt mert a családban eléggé nagy hagyománya van a rossz tartásnak és öregkori nyakcsigolya-elmeszesedésnek, másrészt pedig mert nyáron jó lesz...:D

Már csak a combomra kellene valamit kitalálni, meg valahogy megszeretni a fenékerősítő gyakorlatokat. Ez a kettő, amihez úgy érzem kellenének a gépek, nem elég hozzá az otthoni erősítés, még súllyal se. Na majd meglátjuk. Tegnap kicsit változtattam az edzésterven, eddig a felsőtestet egyszerre csináltam, most szétbontottam kar-váll ill. mellkas-hát részekre. Így ezeket külön napon fogom csinálni. Lehet később a comb és fenékgyakorlatokat is kettészedem? Hmmm, nem hiszem, mert a guggolások és kitörések a feneket is megdolgoztatják, két nap egymás után pedig nem akarok rágyúrni. Majd látjuk...

Már csak az étkezésen kellene változtatni, de az annyira nem megy, nem étkezek rosszul, de jól se. Több protein kellene, de nincs rá pénzem, kellene a vitaminpótlásra és a shake-ekre is költeni, de kinek van rá pénze? :S

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr251590196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.12.11. 14:08:05

Nem győzöm mondani, hogy tök jól nézel ki!!!!
Annak idején én is kettébontottam az alsó és felsőtestet is és hasazás volt minden nap!
Jó lenne írnál minden nap, olyan jó lelkesítő voltál!

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2009.12.11. 15:55:15

szerintem tök jó karod van, tök jól látszik a vállizmod meg a bicepszed is :)

hát szerintem ketté lehet bontani a comb-feneket is... mondjuk kitörések és egyensúlygyakorlatok (combhajlítás, feszítés) meg háton, ill. oldalfekvésben lábemelgetések. Aztán kitörések és térdelőtámaszos meg széknek/falnak támaszkodós gyakorlatok meg csípőemelések, stb... Szerintem érdemes a rendszeres kitöréseket (kisebb mennyiségben mintha csak az lenne) beiktatni - bár lehet, hogy ez csak az én mániám, mert én nagyon arra a részre hízom és úgy érzem, hogy nem is edzettem, ha nincs semmi fenék/comb gyakorlat.
Na, most konfjúzd lettem...

zsuzso1981 2009.12.11. 16:09:37

Nem kell konditerem a lábizomhoz! Vegyél bokasúlyt, térdelőtámasz esetén térdhajlatba becsípteted a kézi súlyzót és már meg is vagy!

Sjudit84 2009.12.11. 16:14:03

@nolyemi: Megnéztem gyors a workout plan-emet...igazából a legtöbb része squat, lunge, deadlift, aztán van amikhez nem kell súlyzó, mert két verzióm is van alsótestre, a súlyzós a brutálabb, a másik a lightosabb napokra van. De azon gondolkodom lehet hagyom a fenébe ezt a könnyebbet és csak akkor használom, ha az lesz mint múltkor hogy a pénteki súlyzós alsótest után 4 napig izomlázam volt, mikor újra sorra került volna a láb, ezért inkább a könnyítettet csináltam, ami "kigyúrta" belőle az izomlázat. De szerintem az nem ér annyit...mindig az izomlázból indulok ki. Viszont nincs annyi fenékgyakorlatom, hogy kitegyen egy egész workout-ot, csak 3-4 van, míg combra (plusz vádli ugye) van legalább 8-10....nemtom még..lehet megnézegetem még a Bodybuilding.com-on mégegyszer miket írnak fenékre és módosítok.

Sjudit84 2009.12.11. 16:16:26

@zsuzso1981: Hehe na mindannyian itt vagyunk a blogon?:D

Bokasúly, ja, azon gondolkodtam már, de úgy érzem sok lesz már a kiadás...Így is használok súlyt (fogom a kezemben) de nemtom ez így elég-e...mert az edzőteremben ezer féle masina van, ami rögtön ODA a lábra teszi a terhelést és nem csak úgy hat mintha a testsúlyod lenne több...szóval ELLENÁLLÁSt biztosít az izomnak közvetlen, nem pedig....na szóval értitek. De előbb kivárom lesz-e hatása ennek a gyakorlatsornak...kell legalább két hónap...ha tudom folyamatosan csinálni persze.

zsuzso1981 2009.12.11. 16:20:38

Fenékgyakik:
guggolás kis terpeszben, zárt lábbal, térdelőtámaszban kis emelés, nagy emelés, keresztbe rakás, álló helyzetben láb hátraemelgetés. Minden gépes gyakit tudsz otthon is szimulálni, kivéve ugye a kardiógépeket! :-(

BombaÉvi 2009.12.20. 23:26:49

Szia Judit!
Gratulálok a fejlődésedhez és a kitartásodhoz, no meg a látványos eredményekhez. Ajánlok neked egy oldalt, ahol egy (szerintem) tök értelmes nő, egy személyi edző ír az izomépítésről, meg a kapcsolódó érdekes dolgokról: edzesmester.com/ Nekem nagyon sok újat és hasznosat mondott :)
De a te tanácsodat is szeretném kérni. Fogyózok (sajnos megint, még mindig...). Tornának az általad ajánlott Leslie Sansone-t választottam. A kérdésem az lenne, hogy ha ez már megy jól, akkor szerinted mit válasszak továbblépésnek? Turbo jam-re gondoltam, de elég sok videójuk van, nem tudom, melyikhez fogjak majd.

zsuzso1981 2009.12.21. 15:45:36

Nem ám megint eltűnsz nekem!

Sjudit84 2009.12.21. 17:49:08

Zsuzso: nem, nem, vagyok, csak nemrég jöttem haza az ünnepekre és ezer tennivaló volt.

BombaÉvi: Üdvözöllek, én is gratulálok neked, hogy tornázgatsz! Megnézem a linket amit küldtél még ma! Én nagyon szeretem a Turbo Jam-et de csak akkor ajánlom, ha szereted a rúgós, ütős, táncolós dolgokat, és nem ijedsz meg egy kis koreográfiától. Ajánlhatnám Rubint Rékát és Béres Alexandrát is,d e szerintem ők nem annyira fogyasztanak...
süti beállítások módosítása