Huh, majdnem kihagytam ezt a napot...egész nap fordítanom kellett és halogattam a tornát...aztán este 11-kor muszáj voltam végre nekiállni. Mivel nem akartam nagy zajt csapni, ezért nem ugráltam annyit, de így is jól megizzadtam, jobban mint ennél a tornánál eddig bármikor...OK volt...ennyi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr921849415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vandy 2010.03.18. 18:41:49

Rendes vagy, hogy nem hagytad ki. Ebbe az a rossz különben, hogy fél az ember végig,hogy mikor jön közbe olyan, amikor kénytelen kihagyni, és lelkiismeret furdalása lesz, mert a program, az program és nem jó össze-vissza csinálni, akkor nincs sok értelme. De látom eddig nagyon szuperul tudod Te is követni! Annyira kíváncsi vagyok már az eredményeidre, hogy milyenek lesznek!

Sjudit84 2010.03.19. 08:14:52

@vandy: Igen, tudod hogy van ez, az ember vállán ott ül az ördög és az angyal és próbál mind a kettő meggyőzni...eddig még az angyal győzött, nézve a naptáron kihúzott napokat, komolyan csodálkozok magamon hogy eddig kitartottam...de a 60 nap túl sokank tűnik, nem tudom hogy bírom ki. De jó lenne a végén visszanézni és nyugtázni hogy végre valamit normálisan végigcsináltam.

zsuzso1981 2010.03.19. 08:57:41

Én azt mondom, ha véletlenül 1-2 napod kimaradna, ne parázz, amúgy is nagy eredmény!

Sjudit84 2010.03.20. 17:17:54

@zsuzso1981: Az a baj hogy nálam mindent vagy semmit alapon megy...ha már csak egy napot is kihagyok, onnantól kezdve dől az egész és nem fogom többet csinálni, ismerem magam...

zsuzso1981 2010.03.20. 19:48:10

@Sjudit84: Végülis igazad van, mert ha egyszer kihagyod, akkor legközelebb is foghatod rá, hogy "a múltkoriból sem lett baj..." Akkor hajrá!
süti beállítások módosítása