Sjudit84 2008.01.09. 13:02

2008. január 8.

Azt hiszem ott tartok, hogy már várom a tornát naponta...ennek nagyon örülök. Mondták mások, hogy az ember el tud jutni egy ilyen szintre, amikor már nem kényszerből tornázik, de én ebben igazából sose hittem.
De most úgy érzem, itt tartok...

Tegnap még arra is vetemedtem, hogy Béres Alexandrára tornázzak!:D
Ez azért nagy szám nálam, mert köztudott, hogy kikészítenek a tornái nagyon és emiatt általában el is megy a kedvem tőlük, pedig tudom hogy nagyon hatásos lenne, ha rendszeresen tudnám csinálni.
Azon is gondolkodtam, hogy lehet jobb lenne egy fajta tornánál megragadni, nem pedig szinte minden nap mást csinálni, bár így legalább nem szokja meg a testem az egyféle mozgásanyagot.

Szóval visszatérve Alexandrára; a Változz velem-re tornáztam (sajna képet nem találtam a neten a borítóról), ami azt hiszem az első videója volt. Hát meg is látszik rajta, azt kell hogy mondjam.

Előnyei:
- nincs annyi combra irányított gyakorlat mint a többi videóiban, nekem ezt kellene a leginkább formálni, de ezt utálom a legjobban és szerintem Szandi mindig túlzásba viszi és a többi testrészre meg fele ennyi hangsúlyt sem fektet
- eszméletlen kemény a kargyakorlatsor, nem bírtam megcsinálni súlyzóval és nagyon érzem ma, de szeretek karra dolgozni, úgyhogy nekem ez szimpi
- nem olyan megerőltető, mármint dolgoztam, érzem, de nem izzadtam úgy meg benne, mint a többiben szoktam, ez valszeg a lábgyakorlatsor rövidsége miatt van, mert azon szoktam általában bekrepálni

Hátrányai:
- mint minden Béres Alexandra videónál, ennél is rendkívüli módon hiányolom a nyújtást, szóval nagyon rövidek és egy ilyen torna után igencsak hagyni kellene időt a lenyújtásra, főleg hogy ezt ő maga is mondja az egyik torna streching részében
- bár ez inkább olyan női dolog, de eszméletlen idétlen cuccokban tornázik Szandi és elég idegesítő, hogy folyamatosan számol, ezt későbbi videóiban azért már nem teszi és sokkal kevésbé idegesítő dolgokat mond

Mindenesetre több a jó benne mint a rossz, úgyhogy máskor is fogom csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr27290775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagharcos 2008.01.10. 23:27:16

Szia megint!

Én is csak úgy hívom, Véres Alexandra... :D Szerintem az amcsi videók nyomába sem érnek a magyar színvonalnak. Én Alexandrának a 200% alakformálására esküszöm eddig, mert nagyon jó hangulatú, szép táj, jól átmozgat mindent (hasat is, de még hogy!), és szerintem elégséges nyújtás van a végén.

Az extrákig még el sem jutottam (a beszédes has-popsi SOKKOLÁS nevet kapta) és már akkor irtó büszke voltam, amikor fél kilós sulyzóval végig tudtam csinálni a váll-kar gyakorlatokat... LOL.

Nekem is min. 3 nap izomláz utána. Szóval a többi videójának eddig a nézésétől is izomlázam lett, de lassan megpróbálkozom vele... :)

A szerelései még nagyobb LOL, tényleg... Sose értettem, miért ilyen ijesztő ruházatban mutatkozik állandóan. Ilyen szép teste van, nem gondolná az ember, hogy ő se elégedett magával. Már több helyen azt olvastam, hogy szerinte kicsi a feje vagy nagy, nem tudom, és ettől elég gátlásos is! Nem tudom, mert én nem vettem észre, hogy valami baj lenne a fejével... :) Szeretem, kedves, nyílt, őszinte csajszinak tűnik nekem.

De a másik, a Schobert család! Réka első tornáját kb. 5 percig bírtam. Azután lerogytam a készülék elé, és azt néztem tátott szájjal, Rékáról hogy ömlik a víz... Azt gondoltam, ha ő így szenved, mi lesz velem...! Szerintem egyébként ő az, akinek még nagyon szép a teste. Őt is bírom, mindig normálisakat nyilatkozik ő is.

A Norbit mostanság tervezem kipróbálni, valami újabbat. Szerintem jól megdolgoztat majd ő is!

Szóval az amcsi videók. Karen Voightot én is kóstolgatom, most a minden napra 30 perces kiadáson töröm a fejem. Nem könnyű, de nem ér egy Béres Alexandra közelébe sem.

Azután - gondoltam, kipróbálok valami izgiset - beszereztem egy riói karneváli szambás edzésprogramot vagy mit (fórumban táncos videók 2. oldal)... Hát, én azt hittem kezdő vagyok, de ez annyira könnyű volt, hogy éppen hogy csak megizzadtam...

Mindegy, gondolom, jó lesz olyan napokra, amikor nincs energiám szenvedni... És végül is jó hangulatú, nem túl jó zene (ber tesóm szerint ez az autentikus szamba, mit vártam?!?!?! :)))
És ezt a rettentő megeröltető szamba-tanfolyamot vagy 10 perc levezetéssel fejezik be! :)

Pedig nagyon vonzanak a táncos videók... Remélem, hamarosan találok valami hatásosabbat is.

Ma kipróbáltam a "gerinctorna Csabival"-t a magyar videók közül, mert igazából nekem gerinctornát is kéne csinálni (sőt, elsősorban azt), és ilyesmi alig van.

Elég nyugdíjas hangulatú, bár ez a Csabi gyerek egy kigyúrt állat, vicces, ahogy ott a nyugdíjas nénikkel tornáznak. Ám ha odafigyelsz, azért lassú, nyugis, de hatásos szerintem. Több mint egy óra, iszonyatosan elnyújtják. Azért 6.5/10, nem mintha több gerinctornából is válogathatnék... :)

Én decemberben kezdtem újból nagyjából rendszeresen tornázni. (Nem mintha olyan komoly fitness előéletem lett volna...) És nálad azért egy egy-két fokozattal dundibb is vagyok. (175 cm, 83 kg körül.)
Viszont én is '84-es évjárat vagyok! ;)
Szóval sose hittem volna, de most már én is nagyon várom minden nap a tornát!

A kitartásommal hát hmmm... Na de csak pozitívan. :) Szóval tökjó, hogy te ide írsz. Én még egy blogot sem tudnék rendszeresen vezetni, meg minek annyi, úgyhogy inkább ide írnék... :)

Igazából én is akkor voltam a toppon, mikor volt egy "tornatársam" (barátnő), akivel eljártunk minden nap tornázni, és egymást húztuk Elköltöztem onnan, már nincs ilyen, itthon meg költséghatékonysági szempontok miatt a tévétornát választottam.

Ezért nagyon örülök a fórumnak meg a blognak is, abba ne hagyd...! Várom minden nap, mit írsz. Lehetek a tornatársad? :)

Hajrá!
Csillagharcos

Ui.: Életemben nem írtam ilyen hosszú bejegyzést. Fórumozni se nagyon szoktam. Nem tudom mire vélni. :)

Sjudit84 2008.01.11. 12:14:42

Nem győztem olvasni LOL...:D

Nyugodtan írj ide természetesen, ez lenne a lényeg...csak valahogy még több embert kellene idevonzani..nyugodtan reklámozzad a blogomat ismerőseidnek.:)

Nekem Alexandrától a Vitalitás a kedvencem. Az extrákat csak gyűjtőszenvedélyből töltöttem le, nem hiszem, hogy valaha eljutok oda, hogy azzal együtt csináljam a gyakorlatait, de te is érzed hogy különben milyen brutálisan hatásosak lennének a tornái ha meg tudnánk hetente3-4-et csinálni belőlük, nem?:D:D:D

Hát elég lófeje van szerintem, de attól függetlenül én is jó arcnak tartom.:)
Azért az újabb videóin már nem olyan gázak a cuccai...Én nem bírom Rékát, lehet hogy jó a tornája de a szövegétől meg akarom fejelni a monitort!:)
A teste viszont tényleg nagyon szép....bár nekem a mellem alapjáraton olyan mint neki műtét után:D

Szeretek táncolni ilyen latinos izéket, de nekem a videók sose jönnek be, az mindig olyan lagymatag...az egyetlen táncos tornavideó ami bejön, az a Pump it up, mert az tényleg brutális.:)
Szerintem a latinos táncokat társaságban jó csinálni, az sokkal motiválóbb csak sajna nem kíméli a pénztárcát.:( Ez a legnagyobb bajom, pont ezt mondtam az aerobik tanárnőmnek is...

Letöltöm a gerinctornát akkor mert fateromnak kellene csinálnia ilyesmit, csak mindig ellustul basszus, nem tudom hogy kellene rávennem...ha már hetente kétszer megcsinálná, az is baromi nagy haladás lenne...de hiába mondom neki hogy nem azért mondogatom mert rosszat akarok neki, hanem épp ellenkezőleg.
süti beállítások módosítása