Sjudit84 2008.01.12. 12:13

2008. január 11.

Mondom én hogy torna-hiányom van már, ha nem csinálok semmit egy napon!:)
Bár azt mondtam, hogy pihentetem magam, mégis sikerült megcsinálnom Béres Alexandra Nyerj időt videóját.


 Ez arra volt jó, hogy megint elmondhassam, hogy én igenis tettem valamit a cél érdekében megint ill. a maradék izomlázam eltüntette.

 

 



A videóról:

- az lenne a lényege, hogy rövidebb a torna és egyszerre több izomcsoportot dolgoztat meg
- tényleg rövidebb a torna, de az, hogy több izomcsoportot dolgoztat meg, szerintem kevésbé teszi hatásossá, mivel nagyon nehéz pontosan kivitelezni a gyakorlatokat, ha egyszerre a kitörésekre és a kargyakorlatokra is kell figyelni
- a szívverés viszont igencsak megnövekszik így a dupla gyakorlatoktól
- annyira nem nehéz, de még mindig jobb tornának tartom, mint a Változz velem-et...bár annak a kargyakorlatsora igencsak csillagos ötös
- még ennek a legjobb a nyújtás a végén szerintem, de itt se tartja elég ideig a nyújtásokat, úgyhogy általában nem szoktam követni, hanem addig nyújtok, amíg nekem jól esik

Ráálltam a mérlegre (én hülye) mikor hazaértem...ezt a hibát mindig elkövetem, mikor hazaérek...63 kiló vagyok. Pfff...nem változott semmi...legalábbis látszólag...
Azért érzem magamon valamilyen szinten a változást, de az is lehet, hogy ez csak placebo hatás. Mindenesetre úgy érzem, hogy több energiám van és tényleg van kedvem tornázni, nem pedig kényszeredetten csinálom a tornákat, ami szerintem nagyon fontos. Mondjuk ez azért is van, mert mindig arra tornázok, amire épp kedvem van...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr55294428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UltraViola 2008.01.12. 15:47:09

Halihó!

Ezt a tornát én is szeretem, minden részt megmozgat, és csak 38 perc, ha jól emlékszem.

Ó, egyszer én is szeretnék eljutni arra a szintre, hogy valóban legyen kedvem tornázni. Bár azt hiszem, csak elkezdeni nehéz. Állítólag van olyan, hogy ha rendszeresen csinálja az ember, már hiányzik neki, ha akár csak egy napig nem mozog. Hát, én ilyet még sose éreztem. :))

Zsuzso100 2008.01.12. 16:05:23

Ne a súlyod mérd! Az izom jóval nehezebb, mint a zsír!!!
Én is súlyra nem nagyon változtam, de a lábamon, kezemen érzem, hogy izmosabb!
Mondom, menj el a dm-be és mérd meg a testzsírszázalékod, mondjuk, ha naponta tornázol, akkor a kár havonta, vagy kéthavonta, az az igazi! Meg a centik!

Csillagharcos 2008.01.12. 20:43:57

Sziasztok csajok!

Olyan jó olvasni a hozzászólásaitokat! Naponta többször is eljövök megnézni, van-e valami újdonság.

Nekem tegnap is, ma is 30-30 perc Karen Voight napi adag volt. Úgy vagyok vele, ez a minimum, amit teljesítenem kell, bár holnap még valami mást is szeretnék.

Ma én is mérlegre álltam, és semmi változás nekem sem, de annyra nem ijedtem meg. Először is, mert minimum 1-2 hónap, de inkább fél év - 9 hónap is kellhet a látványos változáshoz. Másrészt meg - amit Zsuzsó is írt - a centikben kell mérni az eredményeket. Ezen felbuzdulva holnap reggel mérőszalagozni fogok, és rögzítem ide az eredményt.

Csak hogy maradjon valami írásos nyom, mert hamarosan csak itt és a rossz emlékeimben fognak élni azok a zsírpárnák, bruhaha...! :))))

Sjudit84 2008.01.13. 10:29:58

UltraViola: Én szerintem most ezen a szinten vagyok...egész nap csak arra a pillanatra várok, mikor tornázhatok,de tényleg...ennek nagyon örülök...Nem tudom hogy hogy alakult így, mert máskor nem volt kedvem tornázni, hiába csináltam ilyen sokáig. Azt hiszem nagyon az agyban dől el minden...

Zsuzso: Igen, egyszer elmegyek már a DM-hez, csak mindig elfelejtem mikor ott megyek el előtte:D
Én egyébként azt érzem csak most jelenleg, hogy energiám több van (már ezért megérte), napközben nem érzem magam olyan fáradtnak. De attól félek hogy centikben még semmi sem látszik...mert a nadrágjaim amik passzosabbak, ugyanúgy passzosak még mindig.:S

Csillagharcos: És milyen a Karen Voight? Mármint végignéztem de végig még sose csináltam.:)
Majd írd meg mi lett a mérőszalagozás eredménye, nagyon kíváncsi vagyok!:)
süti beállítások módosítása