Sjudit84 2008.01.24. 14:07

2008. január 23.

Mai torna ismét Turbo Jam, mégpedig a Punch, Kick and Jam volt. Nem nagyon volt kedvem tornázni, de azért nekikezdtem, akartam mindig ugratni, de pont akkor mondott mindig Chalene valami olyat, hgoy "Örülünk hogy itt vagy és tornázol és nem hagytad ki és végigcsinálod"....:D
Így csak a végén a 10 perces erősítést hagytam ki, de a cardio részt végigcsináltam.

De sajnos rosszalkodtam...rendeltem tegnap pizzát...elmondom hogy esett ez.:)
Nem volt itthon semmi kajám és már 11kor nincs nyitva semmi sem a környéken, én meg marha éhes voltam.  A lakótársamnak itt lóg a barátja már egy hete és nem tudom mennyiszer ettek azóta pizzát és majd beledöglöttem mindig, de nem rendeltem, hát most meg igen...mindenesetre ha már így esett, próbálom beosztani és lassanként megenni, az egész nap folyamán...Ez van...:(

Szólj hozzá!

Címkék: pizza

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr94310009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása