A fenébe! Megint kihagytam egy napot! Ellustulok, pedig ezt feltétlenül el kell kerülnöm, ha nem akarom megint abbahagyni a tornát! Ráadásul a pizza után mindenképp tornáznom kellett volna!

Az az igazság hogy pár napja fájdalmat érzek néha a mellemben és ez tartott most vissza a Turbo Jam-től mert az ugrálós és mivel a sors nem A-s mérettel áldott meg, nem igazán tudom leszorítani amim van és valószínűleg ezért fájt...

Így inkább Béres Alexandráztam (azóta nem is fáj semmim), Lendületben:

 A DVD tulajdonképp hasonlít a Nyerj időt-höz annyiban hogy két izomcsoportot is megdolgoztat, de most azért van a súlyzó a kezünkben, hogy a zsírégető tartományban tartson végig. Alexandra 1 kilós súlyzót használ, én jobban megszenvedtem, mert nekem csak másfelesem van, így viszont nem volt mindig tökéletes a kinyújtott karom, lehet emiatt nem is éreztem annyira intenzívnek a tornát. De azért megizzasztott. Még mindig azt gondolom hogy a legjobb tornája a Vitalitás.

Attól függetlenül cardio mindenképp kell...nem tudom mit kellene csinálni, van sportmelltartóm,de az nem fog meg túlzottan, emiatt mindig szoktam egy extra tapadós felsőt is felvenni, hogy még az is "lefog" valamennyire, de úgy látszik hosszútávon ez nem elég és azért csak nem kellene az egészségemnek rámennie.
Azért majd még tesztelem magam...addig marad az alacsonyabb intenzitású Turbo Jamelés és nem fogok nagyon ugrálni...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr70312208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása