Sajnos két napot kihagytam (29.-30.), depresszió és havi baj miatt!:)
Nagyon nem tetszett, hogy kihagytam, de ez van...szóval 31-én az újonnan megszerzett Pump it up videóra tornáztam:

 

A csajokkal a PUMP IT UP tornák a legkedveltebb tornáink közé tartoznak. Ez a Hi-Energy nekem azért nem tetszik annyira mint az előző kettő torna, mert egyrészt a legelső szerintem mindig a legjobb verzió, másrészt Deanne Berry sokkal jobb oktató, hamarabb elmondja, hogy mit kell csinálni mint ez a csaj, ráadásul követhetőbb a koreográfia. Én általában nagyon gyorsan felfogom az ilyesmit, de itt a táncolós résznél szinte sose tudtam követni, amit csináltak, ezért felidegesítettem magam és nem volt jó hangulatú a torna második fele. Meg nem is izzasztott meg annyira, mint a Dance Workout. Bár lehet a mostani fittségi állapotommal már az se lenne olyan megerőltető mint régebben, mert azt még sose tudtam elejétől végéig megcsinálni. Attól függetlenül ez is egy jó torna videó, a zene páratlan, mint mindegyik Ministry of Sound DVD-n és végülis ha a koreográfiát el tudnám sajátítani, akkor nagyon menő lépések is vannak benne.:)

Február elsején rohangáltam az egyetemi dolgaim miatt ill. haza is kellett utaznom, így megint csak kihagytam egy napot. Pfff....:S

Szombaton este ismét csak konfliktusba kerültem itthon a családdal, mert ugye csak a nappaliban tudok tornázni, mivel ott van a DVD lejátszó, de nem tudtam, mert az ősöknek megint kellett a TV...utálom ezt.
Így a kisszobában kellett tornáznom, ahol alig van annyi hely arra, hogy kinyújtsam a lábam, pl. a rugásoknál, ráadásul a laptop nem indít el csak bizonyos videókat (nem tudom miért)...Turbo Jam Cardio Party volt a program, amit mostmár könnyebben meg tudok csinálni mint régebben, ennek örülök...legalább belül fittebb leszek, ha kívülről nem is!:D

Félek hogy most, hogy elkezdődnek ismét az előadások az egyetemen, nem fogok rendszeresen tornázni...pedig ha már ennyit megcsináltam, nem szabad abbahagyni!
Pedig ezév nyarán lesz az első középsulis osztálytalálkozónk is és arra jó lenne jól kinézni...Hogy miért? Mert azért bennem van, hogy ne egy slampos lógós, nem időben végzős alakként nézzenek rám...:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr85322956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása