Pénteken kihagytam egy napot ismét, pfff...előtte a Before and After Workout-ot csináltam, ma pedig egy Turbo Jam videót (Kickin' Core).

Charlie Brooks ezzel a tornával 12 kiló körül fogyott le, látható is előtte és utána. Azért is csináltam meg ezt a tornát most, mert ez is olyan volt, mint a Pump it up, hogy előzőleg még sose tudtam végigcsinálni, de most sikerült és ez egy számomra követhető, de jól megizzasztó torna, amivel el is tudom képzelni, hogy ennyit lehetett fogyni, ha az ember kitartóan csinálja. Charlie terhesség utáni kilók leküzdésére használta.

Na akkor a következő rész inkább nőknek való: :D
Barátnőm azt mondta (illetve muterom is, de ő mindig panaszkodik, hogy sovány vagyok, mióta 70 kilóról lefogytam), hogy összementek a melleim...és most, mikor hazajöttem, megnéztem magam a tükörben és TÉNYLEG!!!:'((
Éreztem is, hogy olyan érdekes érzés mostanában melltartó nélkül lenni, máskor simán volam, most meg nem volt kényelmes...hétvégén vettem egy sportmelltartót és az eddigi 80C helyett B-set kellett vennem!!!:'(
Tudom hogy azt mondtam, hogy néha nagyon idegesít a mellem, útban van (főleg mikor 70 kiló voltam, de akkora mellet nem szeretnék mégegyszer, az már túl nagy volt!), de ez az egyetlen pozitívum rajtam és most ez is eltűnt...nem látok magamon még semmi változást, de ezek szerint vesztek zsírt, csak nem onnan ahonnan kellene. Persze tudom hogy ilyenkor nem lehet eldönteni, hogy "én csak a fenekemből akarok fogyni", de ez olyan igazságtalan; vagy leszek kövér nagy mellel, vagy sovány, kicsi és lógó mellekkel!:'(((

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr59332886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagharcos 2008.02.09. 22:38:06

Nah, már eleget kotyogtam, csak közlöm az eredményeket és kifejezném együttérzésemet a melleddel kapcsolatban. :o) Szerintem nagyon szép tested lesz...! Megváltozik többmindenben, jó, hogy már tudom, hogy ilyesmire is számítani kell.

Torna nekem:
Péntek: 10 perc SHAPE kardió + 30 perc Karen Voight napi adag (has és jóga nyújtás)

Szombat: 10 perc SHAPE kardió + 30 perc Karen Voight napi adag (kardió és felsőtest) + azután úgy belelendültem, hogy megcsináltam a holnapi 30 perc KV-ot is, olyan jól esett a nyújtás (jóga nyújtás volt)

Ügyes vagyok vagy ügyes vagyok? :)

A Before&After nekem is régóta itt áll, meg se próbáltam még. Valahogy féltem, hogy gagyi. De most kedvet kaptam! :)

Judiiit, ne bánkódj! Ilyenkor a rokonok-barátok lehet, hogy kicsit irigyek is, akár tudat alatt: azt látják, hogy nem csak a melled lett kisebb, hanem a tested is kidolgozottabb.
Akik le akarnak beszélni a mozgásról, gondolom, nem tornáznak. Vagy igen?

Sjudit84 2008.02.14. 17:27:29

Ügyi vagy:)

Nem tornáznak azok, akik le akarnak beszélni, soha életükben nem tették ezt, mert nem kellett nekik, így én is könnyen beszélnék...meg tudod én falun lakom, itt mindenki azt hiszi hogy csak az az egészséges, ha telezabálod magad és nagydarab vagy, holott így sokkal egészségesebben és jobban érzem magam mint 70 kilósan, de ezek a "hülyék" (már tényleg ezt mondom rájuk mert csak szónélkül papolnak és oda se figyelnek hogy NEKEM mi a jó) azt hiszik hogy csak divatból csinálom, mert az X meg Y modell sovány...:S
süti beállítások módosítása