Sjudit84 2008.03.05. 15:51

2008. március 5.

A Yourself!Fitness még mindig megy. A tizedik tornaalkalom után volt újabb szintfelmérés és 17 helyett már 25 fekvőtámaszt (nőit:D) meg tudok csinálni, úgyhogy haladtam, ja és a pulzusom is jobb, mármint jobban bírom az ugrálást. Most Maya szerint át kellene állnom a felsőtestről a cardio-ra mint fő vonalra, lehet az lesz. Bár még vacilálok a cardio és a súlycsökkentő között.

Mindenesetre mivel azt hiszem hogy marhára ráérek, ezért csináltam egy Adriana Lima-s képernyővédőt:D

Mint már írtam, szerintem Adriana a legszebb a most híres modellek közül.

Ha érdekel titeket, IDE KATTINTVA letölthetitek.

Egy kis segítség:
- a fájl kiterjesztése SCR, akkor fogod tudni képernyővédőként használni, ha bemásolod a gépeden a WINDOWS mappában talált SYSTEM32 mappába
- utána a VEZÉRLŐPULTON a képernyővédőknél - ha minden igaz - megtalálod és be tudod állítani

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr56366844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.03.05. 16:44:55

Szia! Hogy lehet képernyővédőt szerkeszteni? Elküldöd nekem e-mailben?
Köszi!
Kiderült mi a gond a Yourself Fitness-sel. Kicsi a videókártya memóriája, majd segítünk rajta.
Másik gépen meglestem, és tényleg elég jónak néz ki!

Kiszebra 2008.03.07. 18:54:46

Szia! Sajnos nekem ez a hét teljesen kimaradt, mert sikerült megfáznom vasárnap és kb ma kapok először levegőt. :((( El is vagyok keseredve, mert eddig olyan szépen csináltam a YF-t.
Azért én már nagyon várom, mikor lesz belőle újabb verzió (már ha lesz valaha...), mert azért nagyon sokmindent lehetne javítani a programon, hogy igazán jó legyen. Például engem marhára idegesít, hogy nem tudom megnézni, hogy mikor miből mennyit edzettem és ezért ezt külön kell írkálnom. :( Vagy van 1-2 feladat, amit nem igazán szeretek vagy egyszerűen képtelen vagyok ráérezni, azt szívesen kiirtanám belőle. :)
Igazából nekem se a fogyás a lényeg, hanem az alakformálás, de azért mondjuk combból szívesen leadnék + karból. Sajnos én nem mértem meg magam centivel, pedig kellett volna, na majd bepótolom. Egyébként minden 10. edzésnél csinál felmérést. Ezek az én legutóbbi adataim: Squats: 40, Pushups: 30, Crunches: 30. A pulzus az 96 BPM/174 BPM. (82%). Nagyon kíváncsi lennék, ez mennyire számít rossznak, mert én annak érzem, de nem is tudom, mitől számít jónak. Esetleg megírod, neked mennyi lett? /Ha ez számít, 167 cm vagyok és 66 kg./ Ja és szintén lány, ha ez nem derült volna ki. :) Szia és jó hétvégét! :)

Sjudit84 2008.03.08. 14:15:50

Zsuzso: Igen, majd átküldöm,de egyébként te is letölheted, ha beírod a GOOGLE-ba hogy Easy Screensaver Maker, merthogy ez a neve és én is onnan töltöttem le.

Kiszebra: Lehetne perzse a YF-en javítani, én a FAST STEP UPS és a FROG LEAPSen kívül mindent elviselek, de azt a kettő utálom, pedig mostmár elég sok van belőle hogy átálltam cardio-ra. Most lehet megint szüneteltetem kicsit ezt, mert kezdek belefásulni a programba és nem okoz akkora örömet, mint mondjuk előtte a Turbo Jam-elés...szóval lehet visszaállok arra egy kicsit.

De azért csinálhatom mellette is a YF-et.
Leírom hogy nekem mik az eredményeim, ok?
171 cm és most kb. 62-63-64 kiló lehetek (nincs most itt mérlegem, de mindig ezek között az értékek között ingadozok, mikor hogy, attól függően hogy a héten mennyit ettem:D, de mondjuk mióta tornázok szerintem 63-nál több talán nem is voltam).

Crunches: a kezdetnél és most is meg tudtam a max. 60-at csinálni
Squats: szintén mindkettő alkalommal megvolt az 50
Push-up (nem a melltartó:D): kezdetben 17-et, most 25-öt tudtam megcsinálni...azóta minden nap fekvőzök...nem gondoltam volna hogy 10 alkalom után ennyit lehet fekvőben fejlődni, persze a rendesből még mindig nem tudnék 10-nél többet megcsinálni:)
Hát amit ott mér pulzust vagy mit, sose értettem ezt: először 132 volt, aztán most második mérésnél meg 126...ezt nem tudom hogy jó-e vagy rossz:D De eléggé más eredményünk jött ki ebben a tekintetben.

Sjudit84 2008.03.08. 14:45:50

Ja, ez a kettő pulzus, nekem a két perc ugrálás után van, nyugalmiban nemtom mennyi.
süti beállítások módosítása