Akkor lendüljünk bele ismét! Elkezdtem a Body For Life-ot, és július 27-én kellene végeznem a 12 héttel, azaz 84 nappal....hát ránézve a táblázatra, jó hosszú lesz:S

Szóval ma volt az első tornám, a felsőtest.
Mivel nincs több fajta súlyzóm, ezért maradt a jó öreg vízes flaska, teletöltöttem két másfél és két 2 literes üveget vízzel és ezekkel manipuláltam, amikor nem volt elég és meg lehetett oldani, akkor beletettem őket táskába hogy több súly legyen és mit kell mondjak, igencsak hatásos volt, mert most a torna után 10 perccel is még remegnek az izmaim. Kicsit úgy érzem magam, mint egy body building-es, mint aki dagad az izmoktól, remélem ez csak a kezdeti sokkolás eredménye és nem fogok úgy kinézni:D

Azért nem gondoltam volna, hogy ennyi pár gyakorlatot így fogok érezni, mert az elején könnyűnek hatottak a súlyok. De miután több szettet kell belőlük megcsinálni, összeadódik és pont elég ennyi súly is nekem. Kinyomtattam a táblázatot és minden napot ki fogok pipálni, hátha így gyorsabban fog menni az egész.:)

Holnapra 20 perces aerobik van kiírva, amiben annyi lenne a lényeg hogy többször
el kellene érni a csúcspontomat a 20 perc alatt, mint az intervall tréningeknél gyakorlatilag. Na most, ez nem tudom hogy lesz, mert én mindenképp maradni fogok a Turbo Jam-nél, ami már bevált, abban viszont csak egyszer van ilyen felpörgetés, a TURBO résznél ugye...de az is lehet hogy a cardio napokon hosszabb ideig fogok tornázni, az tutira nincs megtiltva:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr45454512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.05.12. 23:59:04

Judit! Ennyit tornászol, hogy időd sincs írni???? :-)

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.05.19. 17:18:24

kilinkeltelek végre, remélem nem gond :D

litona 2008.06.04. 04:07:46

Szia!
még nem írtam a blogodba, épp itt az ideje :)
nagyon eltüntél! hogy haladsz az edzésekkel?

zsuzso1981 2008.06.05. 19:19:26

És TE Lit???? Hiába nézem a blogodat...semmi változás! :-( Naptár-t el tudod küldeni?

litona 2008.06.05. 21:34:26

le kellett adnom a szakdogám az elözö és a mostani hetem erre ment rá :) írok privit az mp3.-on

Sjudit84 2008.06.10. 15:49:43

Tényleg litona, én se látok semmit a blogodon!!!
süti beállítások módosítása