Sjudit84 2009.04.28. 19:26

2009. április 28.

Akkor ahogy ígértem, írok arról a bizonyos Shake-ről. Szóval hivatalos nevén BioTech Ultra Loss Shake és így néz ki:

Tetszetős pink dobozban van persze - gondolom hogy imponáljon a nőknek, hisz ők azok, akik inkább le akarnak fogyni...A Google-ba beírva meg lehet találni a leírást róla, nagyon nem akarnék ebbe belemenni, lényeg a lényeg, meal replacement shake, azaz pl. vacsora helyett ezt lehet fogyasztani, mert nincs annyi kalória benne mintha egy szenyát megennél vagy ilyesmi, meg hát szénhidrát se annyi, viszont fasza fehérje van, ami jó neked...:) Ha vízzel higítod csak 71 kalória, de úgy gondolom nekem az kicsit ízetlen lenne, így én tejjel csinálom...a mai adagot már próbáltam kicsit felvizezni, mégse vigyünk már annyi tejet be a szervezetbe. :D:D:D

Az ízekről: étcsokis (dupla csokis - ahogy az eladó csaj mondta), capuccino-s, dinnyés, meggyes-joghurtos és epres-vanilliás ízben kapható. Én a csokisat vettem, egyrészt mert Houppette is azt vette, másrészt mert a csokisat lehet a legnehezebben elrontani, bármit is próbál az ember, harmadrészt nem nagyon bírom a hülye ízeket, mint pl. a dinnye...mármint az szerintem nem shake-be való...

Állítólag a TESCO-ban és az AUCHAN-ban lehet venni, de sajna itt nincs AUCHAN, a Tesco-ban meg nem találtam, így maradtam a BioTech hivatalos boltjánál (a honlapjukon találtok boltlistát Magyarországon), ahol kaptam törzsvásárlói kártyát, amivel 10%-kal kevesebbért lehet vásárolni, de így is 3800.- Ft volt ez a doboz, ami 25 alkalomra elég, ha minden igaz. Houppette legalább egy ezressel olcsóbban vette és webboltokban is 3000.- körül láttam, viszont ha belegondolok hogy a postaköltség 800-900.-Ft akkor nem vagyok előrébb ha ott veszem.
Nagyon rendes volt az eladó, mert adott mintát a capuccino-s, epres-vanilliás és a dinnyés változatból, így nekem 28 alkalomra elég van.:) Nem tudom viszont mekkora az esélye annak hogy én ilyen árak mellett rendszeresen fogom tudni venni ezt az izét. Megpróbálom majd csak naponta egyszer vacsorára inni, és akkor kitart majdnem egy hónapig...ha látok valami haladást magamon tőle, akkor meg majdcsak összeszedek rá ennyit...

Első alkalommal a csokisat próbáltam ki természetesen. Az állaga ugyanolyan mint egy kakaóporé (nem az instanté, hanem a macskás retros-é). Vettem a TESCO-ban shakert hozzá és abban kevertem össze két kanállal belőle 3 dl tejjel (ez az amit később 2 dl tej 1 dl víz kombóval nyomtam), abba bele a port és rá a tejet - ez elég nagy baklövés volt, mivel a por nagy része nem akart feloldódni, akármennyire is rázogattam, így ma már előbb a tejet, utána a port tettem bele.

Az ember ránéz egy ilyen dobozra (vagy legalábbis nálam így van) és az jut az eszébe hogy: bodybuilding, izmos, nagydarab, tömegnövelő, koksz, egészségtelen...Nagyon sokáig ezt tartottam az egész szakmáról. Aztán egy éve kb. feliratkoztam a bodybuilding.com-ra és ott nagyon sok infót szereztem, beszélgettem olyanokkal akik nem ilyen kigyúrt állatok, hanem tényleg az egészségük és fittségük érdekében kezdtek el súlyzózni...és rájöttem hogy ha az ember NORMÁLISAN csinálja, ez igenis jó dolog. És a fehérje nem rossz...nem a hús a rossz, hanem az ahogy sokszor elkészítjük...Szóval azóta nem idegenkedek ennyire ezektől a dolgoktól és Houppette megadta a kellő löketet ahhoz hogy végre vegyek egyet és kipróbáljam, mert az ember azért parázik hogy mi is lehet ebben az izében...
Igazából azért nem vettem ilyesmit régebben, mert attól féltem hogy valami kellemetlen mellékíze lesz, ki tudja milyen...de amikor ezt a csokisat megkóstoltam, hát olyan mintha tényleg egy hideg csokis shake, vagy kakaó lenne! Azt kell hogy mondjam hogy nagyon ízlett. Szerintem a 3dl tej egyébként elég sok, úgyhogy a végére rendesen megteltem tőle. Mivel vacsorára ittam, ezért gőzöm sincs meddig tölti el az embert...
Kétszer ajánlott inni, egyszer torna után, egyszer meg vacsora helyett.

Ma kemény 10 percet sikerült tornáznom mert olyan lusta disznó voltam. Cindy Crawford első videójára, erről majd holnap írok.
Utána kipróbáltam az epreset. Ennek is olyan íze van mintha epershake lenne, annyira nem vágtam magam hanyatt tőle mint a csokistól, de azt mondom hogy változatosságnak el tudnám képzelni hogy ezt is igyam. Ebben darabkák vannak, valszeg gyümölcsdarabok, amik viszont kicsit beleragadtak a fogamba (ha már valami negatívumot kell keresni), de az íze jó volt. Még vonakodok hogy este kipróbáljam-e a dinnyéset, de lehet nem akarom majd a napom valami rosszal zárni...Inkább a csokis és majd utána beszámolok a másik két ízről is.

Szóval lényegében véve ha keresel valamit, ami csökkenti a kalóriabeviteled de ad fehérjét, közben meg segít lefogyni (mert ezer dolog van benne ami állítólag segít és még vitaminok is), de akarsz valami finomat, édeset is magadhoz venni, akkor ezt mindenképp ajánlom. PErsze nem csodaszer, tornázni ugyanúgy kell mellette és kevesebben is enni, nem habzsolni, de mindenképp segít...remélem...

Hűűű,ez jau hosszúra sikerült...:)


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr1001092219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.04.28. 21:27:23

Jó hír, hogy az epres is iható:-) A dinnyésre nagyon kíváncsi leszek, mert attól én is ódzkodom:-)
Ma és tegnap én 1,5 adagokat ittam este, mert sport után is voltam, meg vacsora is kellett. 1,5 adaghoz 3 dl tejet és 1,5 vizet adtam, így is tök jó volt!

zsuzso1981 2009.04.29. 11:09:33

Én is már régóta készülök venni. Volt nekem korábban ilyen:
www.sportnutrition.lt/en/catalog.php?level=2&action=show&id1=267&id2=10

De már becsomósodott, régen vettem, nem nagyon ittam, viszont, amit most néztem:
shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=1399
Van sok-sok ízben, de nem tudom, hol lehet beszerezni, hogy ne kelljen postaktg-et fizetni.

Sjudit84 2009.04.29. 17:37:21

Hát tessék zsuzso, aztán majd írjál róla hogy milyen...

Majd ma lehet kipróbálom a dinnyéset vagy a capuccinosat...de szerintem a dinnyéset a végére fogom hagyni:D

zsuzso1981 2009.04.29. 19:40:15

Okés, majd írok róla! A vélemények elég jók!

Houppette 2009.04.29. 20:17:25

Húúú Zsuzso, ez nagyon finomnak tűnik:) Csokis-kókuszos..hmmm...
itt nem találtál szóba jöhető üzletet? (nem tudom, hol laksz)
www.scitec.hu/uzletek.php

zsuzso1981 2009.04.29. 21:59:18

De van itt üzletük. Ráadásul tőlünk kb 5 percre gyalog, szerintem holnap el is nézek, de még nem tudom, mert holnap már tornáznom kéne, meg virágért menni, húgom ballag....De felkelek időben és besűrítem, de éppen ezért holnap nem fogom megkóstolni, mert a ballagás este lesz és utána vacsi.
A lényeg epreset fogom szerintem megkóstolni, mert azt nagyon dícsérik, de jó lenne, ha lenne ilyen mix-box, hogy több ízből egy-egy zacsi, mert van ilyen kiszerelés, de az oldalukon (powersport.hu) nem láttam.

Houppette 2009.05.01. 21:54:20

majd írj róla, hogy milyen!

zsuzso1981 2009.05.02. 13:18:06

Naná, legkorábban szerdán. Hétfő-kedd este 6ig dolgozok.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.05.04. 07:33:29

Óvatosan ezekkel a szerekkel! Tücsi néni egy fogyasztó szer miatt halt meg. Én inkább olyat keresnék, amit gyógyszertárban, gyógynövényboltban is árulnak!

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.04. 13:12:18

helló! csak beköszöntem, mert közölni akartam, hogy legyőztem az blog.hu-s ellenszenvemet és regisztráltam, hogy végre in is beleszólhassak ;)

Sjudit84 2009.05.05. 20:36:12

Na hát örülök hogy regeltél. De miért? Regelés nélkül ide nem tudsz kommentelni?

zsuzso1981 2009.05.09. 07:29:43

Scitec Protein Delite-ről mi a véleményed? Szerintem azért fontos, hogy valami finom íze legyen, ne lehessen megunni, szívesen igyam....

zsuzso1981 2009.05.09. 15:35:46

Nahát, tartoztam az ördögnek egy úttal. Rá voltam készülve a epres-fehércsokisra, de az csak 1 kg-os kiszerelésben volt, 0,5 kg-ban joghurtos málna és csoki volt, majd jövő héten, annyit már csak kibírok, addig iszom a régit: Biotech Vita Diet Shake, bár ezt már csomósodik és nehezebben oldódik. Szóval vízzel keverjem?

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.10. 14:12:06

ja, bocs, nem is néztem, hogy válaszoltál. Aha, ide nem lehet hozzászólni, csak regisztrációval -ezért utálom a blog.hu-t :S

Sjudit84 2009.05.15. 11:17:53

Musi: Igen értem én hogy nem lenne jó annyira tejjel inni, de ha csak vízzel keverném, eléggé snassz semmis íze nem lenne. Azért próbálom fele-fele arányban, de már úgyis eléggé élvezhetetlen számomra...úgyhogy maradok annál hogy tej a bázis és megpróbálom vízzel felönteni hogy ne 3 dl legyen. Szerintem még így is többet ér mintha nem ennék/innék vagy nagy szenyákat nyomnék be helyette...

Zsuzso: Kicsit lemaradtam blogolásilag, azóta vettél shake-et? Milyen?
süti beállítások módosítása