A tegnapi nap nem úgy alakult, ahogy terveztük, muterom görcsöt kapott és be kellett vinni a kórházba, így a vendégség kicsit érdekesre sikerült, ma pedig nem megyünk tesómékhoz.

De legalább ma megint tornáztam. Nagyon nem volt kedvem de pakolás közben ismét előkerült a Vesztesek filozófiája kép...szóval megcsináltam egy Cardio Party Mix I-et. Most megyek fürödni és talán eszek egy kis maradék húst...csak húst...

Megint 60 kiló vagyok, pedig nem mondhatnám hogy különösebben zabáltam volna. De hát ilyen amikor az ember ide-oda csipeget...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr821624709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.01.05. 12:10:04

Ezt hogy teszed be: Live Traffic Feed?

Sjudit84 2010.01.07. 22:30:22

A táblázat aljára kattintasz, oda hogy CLICK TO GET, ott beállítasz valamiket, aztán kapsz egy linket tán, és azt lehet beilleszteni, ugyanúgy mint ezeket a többi baromságot:D De nemtom már miket kell beállítani mert régen csináltam. De magától értetődő lesz.

zsuzso1981 2010.01.08. 07:50:28

Na igen, én is úgy gondoltam, csakhogy 1 hónapra 9,95 dollár, itt akadtam meg.

Sjudit84 2010.02.09. 10:58:23

@zsuzso1981: Micsoda? Ne már, én nem fizetek semennyit! Nemtom hogy van ez akkor...
süti beállítások módosítása