Sjudit84 2010.02.09. 11:06

2010. február 9.

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, ég a pofám hogy mennyi ideje nem írtam! Az még hagyján de kb. két hete nem csináltam semmit! Nem értem, tök jól elvoltam, aztán összevesztem a Szépkarú Sráccal és teljesen megszakította velem a kapcsolatot és ez marhára bosszant...emellett pedig stressz a rohadt egyetem és már elegem van belőle, mint mindig. És most újabb félév, mostmár minden tárgyat teljesíteni kell, különben nem tudok év végén szigorlatozni és lezárni a dolgaimat az utolsó év előtt. Aztán másfél hete úgy zabálok mint egy terhes, remegek bizonyos kajákért, általában egészségtelenekért, úgyhogy híztam két kilót kapásból...Muterom szerint a hideg miatt van, a szervezetem érzékeli és fel akar halmozni zsírt hogy túléljem a rossz időt. :)

Megőrülök...

Remélem mostmár visszaállok a régi kerékvágásba, lesz egy napirendem és vissza tudok menni a tornához. Erőteljesen gondolkodom hogy elkezdem az Insanity-t, de nem tudom hogy férek majd el a szobámban, mert ahhoz azért kell valamennyi hely...de annyira szeretném végigcsinálni. És nem ártana végre egy testzsírszázalék-mérőt is venni, mert van egy sanda gyanúm hogy az sokmindent elárulna, szerintem attól függetlenül hogy lefogytam, a testzsírom még mindig nagy...és ezen kéne változtatni. Tudja valaki hol lehet jót olcsón venni? Tudom ez a kombináció nem létezik. :D

Ti hogy álltok a tornával?

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr261741578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2010.02.09. 21:20:04

Szia!

Szerintem ne vegyél testzsírmérőt, sok gyógyszertárban vannak már ilyen mindentudó mérlegek, amik talán egy 50-essel működnek. Ott is meg tudod mérni, vagy edzőteremben is.

zsuzso1981 2010.02.10. 16:10:02

Mi volt a Szépkarú Sráccal?

Judit! Én nem akarlak megbántani, de engem zavar ez a zene, és olyan hangos, néha úgy megijedek, de csak vélemény, csak miattam ne változtass!!!

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.02.11. 09:16:11

(ööö, izé, én is akartam már ezügyben írni, csak hát nem írtál bejegyzést, gondoltam nem is csekkolod a blogot, úgysem olvasnád.
De igen, nem lehetne úgy, hogy nem indul el a zene automatikusan? Én mindig kikapcsolom, aztán amikor rákattintok egy bejegyzésre, akkor újraindul. És sokkal hangosabb, mint az alap zene a gépemen. Meg néha a tök csöndben ülök, elfelejtem, hogy be van kapcsolva a hangszóró és berobban az esti csöndbe.)

Amúgy sulit te hogy csinálod? Ez lesz az utolsó bejárós féléved aztán szakdogát írsz és államvizsgázol, vagy hogy?

Sjudit84 2010.02.24. 15:02:18

@Houppette: Tudom hogy vannak de az pénzbe kerül, akkor már nem megéri inkább venni? Egyébként azóta ahogy zabálok, nincs értelme...:D

@zsuzso1981: Szépkarú srác elvált (feleség megcsalta, igen rosszul esett neki és sértette a férfi egóját) és megismert egy csajt aki nagyon szimpi volt neki, én meg egyszer enyhén illuminált állapotban írtam neki a Facebook profiljára mert eltűnt Skype-ról és valami ilyet írtam, hogy "Hogy mertél itt hagyni?" és szerinte ez túlságosan félreérthető és nem akarja hogy miattam a csaj szakítson vele, így kb. letörölt a Facebookjáról és nem beszél velem azóta...ennyit erről...igencsak szarul esett.

Na, állítottam a zenén...csak így meg senki nem fogja meghallgatni szerintem.

@nolyemi: Muterom is mindig így jár!:D

Na úgy csinálom hogy ez az utolsó bejárós félév, jövő évben már csak a szakdoga meg a tangyak marad (kivéve hogy EGY tárgyat nem képesek meghirdetni angolból ebben a félévben ezért csak jövő félévkor tudok elmenni negyedéves szigorlatra)...jajj de marhára unom már...

És te?

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.02.25. 18:56:04

Én is úgy vagyok, hogy ez lesz az utolsó bejárós félévem :) (terv szerint, bár most két kurzussal is gondjaim vannak, kétséges, hogy nem szűnik-e meg érdeklődés hiányában). Őszre marad még egy vizsga és kész vagyok elméletileg. Viszont a szakdoga címbejelentőmet csak most adom le, úgyhogy jövő tavasszal tudok csak diplomázni (katyvasz volt a suliban, meg én is béna voltam, ezért a csúszás).
Tehát most az lesz, hogy nyártól melózom és mellette írom a szakdogám, meg levizsgázom azt a terv szerinti egy vizsgát és júliusban meg diplomázom.

Szerintem akkor kitartááááááááás mindkettőnknek :)

Sjudit84 2010.02.27. 09:38:44

@nolyemi: Szerintem akkor mi csináljuk jól és a többiek voltak a bénák hogy máskor végeztek :D

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.02.27. 10:32:00

@Sjudit84: :) én mindig azt szoktam mondani, hogy csupán megdönteni kívánom a rekordot, hogy mennyi idő alatt lehet elvégezni egy angolszakot :)
Mondjuk én nem merítem még ki az államilag finanszírozott féléveket, mert nálunk az nem számít aktív félévnek, amiben csaka szakdogát adjuk le plusz államvizsgázunk (nem tudom, ez mindenhol így van-e).
süti beállítások módosítása