Fogadjunk azt hiszitek, hogy 3 napot ellustálkodtam megint!
Haha, pedig nem!:)
Mindhárom napon Turbo Jam-eltem, azt hiszem ennek kell lennie a fő videónak, amit csinálok...18-án a Fat Blaster-t (tele van gyors Turbo részekkel és bár csak 30 perces, jól leizzaszt), 19-én a Lower Body-t és 20-án a Cardio Party Mix 3-at csináltam meg. Azt hiszem nekem a három Cardio Party közül az első jön be a leginkább, az dolgoztat meg a legjobban, az Interval edzést nem szeretem (Nr.2.), ez a harmadik pedig...nem is tudom...ez is leizzasztott, de valahogy nem volt annyira nekem tetsző. Attól függetlenül kell a változatosság, főleg nekem, úgyhogy nem fogom kihagyni.

Mit is írhatnék még?...mostanában nem lesz pénzem elmenni aerobikra és tae-bora, mégha kevés is az óradíj, úgyhogy marad az itthoni izzadás...

Adriana Lima szerintem a legegzotikusabb modellek egyike, aki TÉNYLEG szép is! Bár a labait túl vékonynak tartom, de egy ilyen hasat ki ne szeretne? :) Meg hát az arca se rossz (itt éppen nagyon szemmelverős, de alapból szép:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr29306023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzso100 2008.01.21. 21:37:51

Húúú!
Nem keserednék el, ilyen testem meg fejem lenne!

Sjudit84 2008.01.21. 21:53:29

LOL, ugye?:D:D:D

Ő se keseredik el szerintem:D
süti beállítások módosítása