Na szóval, azzal szeretném kezdeni, hogy Rubint Réka a gyilkos!!! Mostmár ott tartok hogy 70 éves nénikeként vánszorgok, izomláz a fenekemben, a vállamban és az integetőizmomban (tricepsz:D) és egy kicsi a hasamban is és ma nem merem már bevállalni a combgyakorlatsort, mert holnap falunap és egész nap elég sokat fogok járkálni...

Ezen kívül a Power 90 első részét is megcsináltam, attól meg a csípő és comb találkozásánál van izomlázam, mert folyamatosan lábat emelgettünk benne. Most nincs kedvem írni róla, egyébkéntis szokásos BeachBody torna, számol vissza, van bemelegítés, nyújtás, stb. és mint a Power Half Hour-ban, itt is hallgathatjuk Tony Horton szellemes szövegét...Szóval szinte tök ugyanolyan, csak talán ez régebbi mint a PHH. De akinek ez tetszik, annak jau...ráadásul sokan lefogytak ezzel is, szóval...Csak nekem unalmas.

 

Regisztráltam a Bodyspace-en, nagyon tetszik az oldal, úgyhogy szerintem elég sokat fogok ott lógni és annyi motiváló ember van ott! Persze én nem akarok bodybuilder lenni, de azért jó...Kiteszem a linkekhez is!

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr12574704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsi 2008.07.23. 20:22:15

Judit!
Mik a vizsgálatok eredményei????
Jobban vagy már??? Vagy csak untad a tétlenséget?

zsuzso1981 2008.07.26. 19:47:26

Hölgyeim!
Tessék példát venni rólam!!!

szurkekiseger 2008.07.30. 09:48:08

hello!
Én is most kezdtem el mozogni, megtaláltam életemben azt a párt, aki nem csak leszólni tud amiért a zsírommal küszködök, hanem segít motivál is dicsér is. Egyre nagyobb magabiztossággal tornázom.... bár még csak néha.
Az előtte-utána képek jól sikerültek látható a változás:) Láttam a felsorolt dvd-k között szerepel a Ministry Of Sound Pump It Up - The Ultimate Dance Workout is, amit sehonnan nem tudtam eddig megszerezni. Tudnál nekem ebben segíteni? Illetve a többi dvd is érdekelne, hogy honnan lehet őket megvenni/letölteni, de főleg a Pump it up-os.
Előre is köszönöm a segítséget
Amarilla

Sjudit84 2008.08.04. 19:17:11

Most én vagyok a hülye és csak akartam írni a vizsgálatos kommentedre választ,vagy emailt írtam?

Sjudit84 2008.08.04. 19:22:02

Szurkekiseger: Írtam neked emailt, remélem jó címet adtál meg a kommented mellé! Egyébként köszi hogy írtál!:)
süti beállítások módosítása