Tegnap, mivel nem akartam valami brutállal kezdeni mert semmi kedvem nem volt egy nagy izomlázhoz másnap, Leslie Sansone egyik DVD-jével próbálkoztam. Közben teniszt néztem, úgy voltam vele, hogy ezt annyira nem kell követni mint egy koreografált aerobikot, így lehet TV-nézés közben is csinálni, szóval a kellemest a hasznossal esete forgott fenn...

3 mérföld (5km gondolom) gyaloglás van, egy kis tviszttel, ahogy a cím is mutatja, azaz három fokozat, gyorsaság van benne, az első kényelmes gyaloglós amolyan Leslie féle lépésekkel, amit nyugdíjasok is simán megcsinálhatnak, aztán kicsit gyorsít, nekem ez az alap gyaloglási tempóm, ha nem a harmadik...ott viszont ő már ugrándozni kezd lightosan, kocogni inkább, de ezt nem kötelező követni.

 

Arra pont jó volt hogy TV mellett csináljak valamit, de a hónalj izzadtságon kívül nagyon sokminden nem történt, nem volt valami kimerítő, a légzésem is csak az utolsó mérföld gyors részénél gyorsult valamennyit. De gondolom a semminél jobb volt...hisz csak gyalogoltam 45 percet...

Mondjuk hozzáteszem én egész életemben sokat gyalogoltam és sose történt semmi, ahogy ezt már lentebb valahol kifejtettem.

Azt gondolom Leslie nagyon motiváló és jókedvű minden tornájában, ezt mindenképp értékelem, mondjuk nem sok eszet nézek ki belőle, olyan kis butuskának állítja be magát, de biztos nem az, tutira sok zsét összekeresett hisz annyi videót kiadott már hogy az röhej!
Ilyen lustálkodós napokra, vagy tényleg TV-zéskor, mikor az ember valami olyasmit néz, amire nem akar feltétlen folyamatosan koncentrálni, arra teljesen jók ezek...mert egyszerűek a lépések, nem kell feltétlen ütemről ütemre követni, akár le is lehet halkítani így a TV hangját se zavarja...És ha akarod, kicsit nehezebbé teheted a gyakorlatokat, pl. hogy erőteljesebben lépsz, nagyobbakat, nagyobb lendülettel csinálod a dolgokat...de ha egy átlag fittségű ember vagy, nem hiszem hogy nagyon ki fog nyúvvasztani, ami nekem a hatás mércéje mindenképp...mármint a kellemes fáradtság, nem a fájdalmas...

Ma Rubint Réka otthoni edzéskártyáját kezdtem el tenisz közben, de ezt már kicsit nehezebb TV-zés közben csinálni, meg nem is hat meg annyira mint a videózás (az jobban motivál) így abbahagytam a felénél. Estefelé lehet megint gyaloglok egy sort...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr611072914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.04.18. 18:06:20

Én még nem próbáltam, de azért hatásos lehet, így nem tudok róla véleményt mondani.
Viszont nyitottunk egy fitneszvéleményező blogot, ha gondolod nézz be, ha szeretnéd berakhatunk véleményezők közé:
fitneszvideoteszt.blogspot.com

Houppette 2009.04.18. 18:25:19

Futópadon gyalogoltál vele, vagy hogy?

Sjudit84 2009.04.18. 21:15:01

Zsuzso:Hmmm, köszi a meghívást, de max. kommentet fogok beírni...így is van két blogom és azokkal is hadilábon állok, hát még ha oda is írnom kellene rendszeresen...de azért majd belinkellek titeket:)
Ki a másik két emberke aki veled együtt ír? MP3PORTAL-on voltak fent? Ha igen, milyen néven?

Houpette: Dehogy...itt vagyok a koliban, itt nincs semmi futópad:)
Nem, csak egyhelyben meg néha előre, néha hátra, néha pedig oldalra...
Mint ahogy írtam, ez egy elég lightos torna...
Otthon van gyaloglógépem, de az meg ilyen hegynek fel nemtom hány %-osra van állítva és a bokámat teljesen kikészíti...:S

Sjudit84 2009.04.19. 14:26:00

Szia musi, volt már szerencsénk egymáshoz, de akkor valszeg nem emlékszel. Szoktam olvasni néha a blogod, most a bikiniszezon-os blog miatt is rátaláltam megint.

Tudom hogy nem hülyeség a gyaloglás, de én egész életemben egy átlag embernél többet gyalogoltam, mégis úgy nézek ki ahogy...Tudom hogy a magas intenzitás nem éget zsírt, de nekem ez a fajta gyaloglás mégcsak a szívverésem se pörgeti fel, legalábbis most 45 perc alatt épphogy...és annyira nem is lelkesít, mármint az ember csináljon olyan tornát amit legalább egy kicsit élvez. ÉS pl. A Turbo Jam nagyobb intenzitású és attól láttam már a hatást is...

A normális diétáról meg már anno írtam neked, lehet megtalálod még itt, nemtom már melyik poszthoz írtam...
süti beállítások módosítása