Sjudit84 2009.05.05. 20:31

2009. május 5.

Ajjjjjj, 4 napig nem tornáztam semmit otthon!!! Pedig elmehettem volna futni de mindig lusta disznó voltam!!! De mérges vagyok ilyenkor!!! Persze az anyagcsere (ami jól érezhetően felgyorsult, ha értitek mire gondolok) kezd lassulni, szóval ma csináltam egy 20 perc Rubint Réka felsőtest és 10 perc hasizmot, holnapra tutira jön az izomláz, nagyon éreztem most hogy mennyire erőtlen lettem...Sajna futni vagy más kardiót csinálni nem volt kedvem, de ahogy éreztem magam közben, nem árt erősíteni se, mert lanyhadt vagyok fittségileg...

Még csütörtökön lenyomtam egy Turbo Jam-et (Punch, Kick & Jam - a legjobb benne még mindig hogy Chalene olyankor jön a motiváló szöveggel mikor már épp abbahagynám!...ja és a pasi a hátsósorban fekete pólóban jöhet...:D) meg előtte ugye Cindy-t, de azóta semmi...vagyis ma igen, de előtte semmi.

Megkóstoltam az Ultra Loss Shake további ízeit is, beszámolnék róluk:
- capuccino: mint a capuccino teljesen, csak hidegen
- dinnyés: sárgadinnye....úúúú brutális volt, sehogy nem jön össze a dinnye íz a tejjel, de aki szereti a dinnyét, nem mondom, tényleg emlékeztetett rá, de ahogy számítottam, nem nyerte el annyira a tetszésem...utóíze ennek sincs, de maradok a csokisnál
- epres-joghurtos: erről már írtam lentebb, jó

Azért még mindig a csokis a favorit.

Na lássuk akkor ezt a videót, mert ígértem:


Azt hiszem ez tipikusan azon fitnesz videók közé tartozik, amit senkinek nem kell bemutatni. Számomra az első olyan torna volt, amit végig is csináltam többször is és hatásosnak gondoltam. Máig a legkedveltebb videóim közé sorolom, mert kutya kemény ha normálisan végig csinálod.
Bár tudom hogy a modelleknek a testük hozza a kenyeret, de azért no...

Cindy Crawford a kedvenc modellem ősidők óta és felnézek rá hogy nem lett egy elb*szott drogos mint a többiek és az az igazi természetes szépség, aki ráadásul nem nádszál vékony. Keményen végigcsinálja a gyakorlatokat, ráadásul 3 gyakorlatsor is van a kazettán (vagy DVDn), szóval lehet választani. Még a 10 perces rész is elég volt nekem hogy izomlázat okozzon másnap, mondjuk hozzáteszem, nem vagyok formában abszolút.
Emlékszem anno 16 évesen (mikor faterom összehegesztett egy súlyzószettet nekem direkt a kazetta kedvéért) otthon nyomtam a kissé már használt minőségű kazira, amit barátnőmtől kaptam kölcsön...(Jegyzet: nem tudom hogy tud annyi törzskörzést csinálni, én mindig totál elszédülök tőle!!!)
Ugyanaz a véleményem mint a Szandis videókról: ha komolyan és rendszeresen csinálnám, biztos hogy hatásos lenne, főleg a lábra, mert nagyon hosszan dolgoztatja azt...talán a fenékgyakorlat lehetne több is (de lehet már Rékából indulok ki?), a kar rész nem igazán gyötör meg (persze lehetne nagyobb súlyzókkal csinálni, de nekem csak ez az egy van), a hasizom végülis OK...de úgyis lábra utálok a legjobban dolgozni, pedig oda kellene leginkább, szóval pont nekem lenne való ez a torna. Ismerem Cindy többi videóját is, de nekem ez maradt a kedvenc, egy igazi időtálló torna, időtálló gyakorlatokkal és persze Cindy-t nézve megvan a motiváció is.

Azt hiszem ennyi...holnapra jön a karizomláz, már most tudom, mert még egy órával később is szinte remegtek a izmaim...hasizmozás után viszont olyan feszesnek éreztem a hasam mintha befele nőne, úgy szeretem azt az érzést:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr501104939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.05.05. 21:08:30

Én ennek a Cindys tornának a zenéjét szeretem legjobban:-D

Sjudit84 2009.05.05. 22:03:46

Ja hát azt el is felejtettem..a Seal dal a megunhatatlan dalaim listáján szerepel egyértelműen...Meg Cindy fehér body-fekete legging-es összeállítása olyan igazi 90-es évek cucca...mindig olyat akartam hordani ha "majd felnövök".

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.06. 08:25:58

Nekem is Cindy-s A tornám :D Nekem mondjuk a második része a nagy favorit, mert azt kaptam egyszer karácsonyra és utána csak arra tornáztam heti min 4-szer, és le is fogytam vele 16 kilót és tök jó volt. Úgy éreztem, hogy mindent-mindent megmozgat és kifacsar.
A fennmaradó időben meg a tízperces tornára nyomtam, mert azt adták a Szív TV-n vagy valami hasonló hatalmas "országos" adón és felvettem videóra, és tornáztam rá, aztán később volt még egy húszperces Bíró Ica is szintén a tévéből. Ó, azok a régi szép idők, amikor még volt akaraterőm!
És a Seal-dal tényleg nagyon ott van! Nekem is örök emlék :D

zsuzso1981 2009.05.06. 17:18:00

Nekem a tizenéves sportolásról Gilad jut eszembe, egy 180 perces kazi tele volt a 20 perces tornáival, én azzal is fogytam, nem sokat, de észrevehető volt igaz ittam mellé citromos vízet.
Noémi: Te mikor anno fogytál, csak a tornát csináltad?
Amúgy Cindy tornája tényleg egy etalon! Ezer éve nem tornáztam rá!

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.06. 20:31:53

@zsuzso1981:
nem, az volt a semmit nem evős korszakom. Illetve az első 8-10 kilót úgy fogytam le, hogy tornáztam meg kevesebbet ettem, de nem drasztikusan, aztán a maradékot meg a nemevős korszakomban.

Sjudit84 2009.05.08. 21:07:30

Zsuzso: Akkor tessék tornázni rá:)

Noémi: Olyan hülye vagyok de amióta Seal Heidi Klum-mal van, mindig azon gondolkodom hogy akkoriban mikor kijött ez a tornavideó Cindy-től és mondjuk Heidi hallotta a dalt, gondolta volna hogy az a pasi aki azt énekli,egyszer a férje lesz? Tudom hogy hülye vagyok:D
süti beállítások módosítása