Te jó ég, szeptember van (már megint!!!)...:(

Szóval, kihagytam egy napot, mert lusta voltam,így tegnap a súlyzózás után lenyomtam a hasat és a kardiót is (Turbo Jam volt, ahogy előre jósoltam). Ennek így nem sok értelme volt (ártani nem ártott, de...), mert az izmoknak több időt kellene pihenni. Ma a súlyzózás jön és így gyakorlatilag még 24 órát se tudtak pihenni az izmaim. Mindegy, megpróbálom nem elszúrni mostmár a napokat. A mai meg a holnapi után úgyis egy nap pihenő jön.:)

Nem nagyon van pénzem normálisan enni, így nagyon nem lesz jó a dolog, néha "éhezek", néha pedig rossz dolgokat eszek...:S

Közben azon gondolkodom, fogok-e valaha így kinézni egyáltalán?

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr131352487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.09.01. 21:48:49

Hát én biztos nem fogok így kinézni, főleg ilyen akaraterővel! Kell valami, mert itthon képtelen vagyok nekiállni mozogni!

Sjudit84 2009.09.01. 21:53:18

@zsuzso1981: Szerinted én ki fogok így nézni valaha?:D Max. a melleim lesznek ilyen kicsik ha még fogyok:D Csak jobban fognak lógni.:D:D:D De a derekam sose lesz ilyen vékony meg szerintem alapból a csípőm is szélesebb...tudom hogy retusálva van ez a kép de valahogy a csaj annyira tökéletesen néz ki ezen hogy esküszöm majdnem leszbikus lettem:D:D:D:D:D:D

zsuzso1981 2009.09.02. 06:36:03

Különben is....én más típus vagyok. Hosszú a lábam és rövid a törzsem -> nem tud vékony lenni a derekam, és a csontom is nehezebb. De az ilyenek biztos gazokat esznek egész nap, azt meg úgyse tudnék!

Sjudit84 2009.09.02. 10:00:55

@zsuzso1981: Ezzel vígasztalom én is magam:D Csak nekem nem hosszú a lábam:D:D:D
süti beállítások módosítása