Sjudit84 2009.12.21. 17:55

2009. december 21.

Itthon vagyok, kezdődhet a karácsonyi zabálás!:) Nem akarom magam visszafogni, nem akarok zabálni, de nem fogok kihagyni semmit. Tornázgatok továbbra is, sajna itthon nincsenek súlyok, csak másfél kilósom van, az semmit nem ér már nekem. Tegnap megcsináltam a lábgyakorlatokat vele és majdnem röhögtem, annyira könnyűek voltak.
Mostmár egyre inkább érlelődik bennem, hogy vegyek expanderkészletet, pl. ilyet, amit P90X-hez is lehet majd használni. Ezek lehetnének itthon és tudnék velük ugyanúgy edzeni ill. könnyebben lehetne őket szállítani. A szépkarú fiú is ilyennel nyomja, ha éppen úton van.
Mellesleg azt mondta, ha lezajlik a Karácsony, egyszer webkamerán végigvesszük milyen gyakorlatokat csinálok és segít bennük, meg ad tanácsot...ingyen személyi edző. :P

Itthon hihetetlen módon rámjöttek muterom azon szoknyái, amik azt hittem sose lesznek rám jók. Eddig derékban egyik se volt jó,most meg tökéletes! Hihetetlen...Ujjongtam nem kicsit.

Most hogy nincs elég ellenállás, kénytelen leszek kardiózni egész idő alatt. A Turbo Jam Cardio Party annyira rövidnek és könnyűnek tűnik mostanában, hogy kénytelen leszek olyan brutálisakra átállni mint a Les Mills, amin már anno megfeneklettem sokszor...na majd most...Ti hogy álltok?

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr391613927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.12.21. 22:54:12

Nahát, ennyire kemény lettél, hogy mindent kisujjból kirázol! :-) Rékát is végigcsinálnád? Akkor csináld magadtól és dupla ismétléssel, ha az kevés, ami alapból van, vagy lassabban, lassítsd felére a lejátszót és már nem lesz olyan könnyű!

Sjudit84 2009.12.24. 16:30:22

Melyik Rékát attól függ. Múltkor ezt a legújabbat megcsináltam, a 40 perceset ami az egész testes, meg utána a hasizmot, meg tudnám még a másik két 20-as részt is csinálni, csak azért nem csinálom mert tudod én szétosztom a testrészeket, nem akarok valamire két napon is egymás után rádolgozni.

Haha, de valszeg Szandinak az Új kihívásán mmég mindig elhasalnék. Az a baj hogy tudod már nem erre akarok menni, hogy fogyjak meg ilyenek...Na mindegy, most Karácsonykor úgyis kardió mert a menüsor nem gyenge...:D:D:D

jura74 2010.01.03. 09:29:52

Kedves Judit!
Azért írok, mert szükségem lenne a segítségedre. Hiába kutatok a neten, angol nyelvtudás híján, nem találok olyan oldalt, ahonnan le is tudnám tölteni a lesmilles programokat.meg is vásárolnám, ha kell. A Nestlé gaponapehelyből én is szert tettem a combat és a jam cd-kre, de nagyon szeretnék még mást is (step, attack) sehogy nem tudok hozzájutni. Nem tudnál nekem ebben segíteni? Nagyon megköszönném. Várom segítő leveled. jura74@freemail.hu
Üdv: Judit (én is Judit vagyok)

Sjudit84 2010.01.07. 22:29:17

Szia, ma vagy holnap írok emailt!
süti beállítások módosítása