Sjudit84 2007.12.25. 19:14

2007. december 24.

Előszöris Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Nagyon büszke vagyok magamra hogy ma is sikerült tornáznom és nem lazsáltam el az egészet! Megcsináltam a Turbo Jam Cardio Mix-ét, ami olyan 40 perc bokszolós, rúgós kis torna...rendesen leizzadtam, de örültem hogy tettem valamit azért ma is. Holnap viszont azt hiszem marad megint csak a gyaloglógép...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr14274924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzso100 2007.12.25. 20:42:18

Neked is nagyon Boldog Karit!

Örülök, hogy ilyen jól haladsz! Eddig is mozogtál mindennap?
Tudod mit lenne érdemes még megmérned? Testzsírszázalékot, a dm-ben kihelyezett szerekezettel lehet! :-)
Sok sikert! :-)

Sjudit84 2007.12.25. 20:54:30

Szia, köszi az első kommentet!:)

Nem, eddig sose sikerült két hétnél tovább folyamatosan minden nap valamennyit tornázni, tudod mindig alábbhagy a lelkesedés, pedig tudom hogy kellene!
Most remélem hogy majd ezzel a bloggal tovább is tudom magam motiválni és ha látok fejlődést, akkor úgyis motivált leszek!
Remélem hogy ha sokat tornázok, akkor nem kell nagyon a kajálási stílusom megváltoztatni ahhoz hogy eredményt érjek el, mert azt nagyon nehéz lesz:))) De attól félek hogy pont hogy az étkezés lenne az egész kulcsa...

Miért mérjem mg a testzsírszázalékot?Az miben segít ha azt tudom?

Zsuzso100 2007.12.27. 08:33:31

A kilóknál a testzsírszázalék sokkal többet mutat. Ami a dm-ben van, kiírja, hogy a tested hány %-a zsír, és a testtömegedből hány kg a zsír, ha ezen látsz változást, és a kilókban nem, akkor láthatod, hogy tényleg fogytál. Én mostanában nem mértem, de én konditerembe járok, és látom, hogy izmosabb vagyok (persze akad még jócskán felesleg) de a súlyom csak 1-1,5 kg-mal lett kevesebb 1,5 hónap alatt.
Persze nekem is kicsit változtatni kellene a kajálásomon, akkor sokkal látványosabb lenne. Szeretnék eljutni arra a pontra, hogy ehetek bármit (mondjuk nem csokit és sütit egész nap :-)), mert tudnám, hogy a mozgással úgyis lemegy! De még sajna nem tartok itt, úgyhogy asszem beiktatok egy diétát is!
További sok sikert!!!!!

Sjudit84 2007.12.28. 11:29:35

Hát én is azt szeretném elérni hogy ha eszek, akkoris le tudom faragni megfelelő mozgással...de ezt el lehet érni?Én azt hittem hogy akinek lassabb az anyagcseréje, mint nekem, az sose lesz olyan, annak egész életében figyelnie kell arra hogy mit eszik...vagy nem így van?


Na, mindjárt megnézem a te blogodat!:)

Zsuzso100 2007.12.28. 13:16:32

Úgy gondoltam, hogy ha már azon a súlyon vagy, amit szeretnél, akkor mozgással meg tudod tartani, nem kell örök életre diétázni!
BÁr nem tudom van-e tökéletes súly!
Ugye "az ember lánya soha nem lehet elég vékony" :-(
süti beállítások módosítása