Sjudit84 2008.03.11. 18:43

2008. március 11.

Vagyok, vagyok!!! :)

Hétvégén nem mentem haza, így volt időm rendesen tornázni, túl is hajtottam magam.
Yourself!Fitness maradt, meg a gyilkolós Body Attack, amiről már írtam...de barátnőmmel azon vitáztunk pár napja, hogy én azt olvastam valahol hogy a vádlit nagyon nehéz formálni, csak súlyokkal és hosszú idő után lehet, erre ő azt mondja hogy neki már 100 vádligyakorlattól is izomláza volt; erre mondtam neki hogy izomlázat lehet hogy van, de változni akkor se fog könnyen. Úgyhogy most minden nap megcsinálok 100 vádligyakorlatot (végülis abból áll az egész hogy lábujjhegyre aztán visszaereszkedek, de ezt kifelé és befelé fordított lábfejjel is megcsinálom).ÉS tegnap óta olyan izomlázam van hogy alig tudok járni rajta:D Kapni fogok Maya-tól, mert emiatt egy YF napot is ki kellett hagynom:(


4 komment

Címkék: vádli

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr26376600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagharcos 2008.03.11. 22:24:46

Sziasztok csajok!

Mai monológom azt a címet is kaphatná, hogy "Meg fogom szeretni a pilatest".... :)))
Az történt ugyanis, hogy múlt héten síelni voltunk a barátaimmal, és én részleges térdszalagszakadással tértem haza.
Azért nem vagyok torna kisangyal, de kb. itthoni betegállományom második napjától azon kezdtem el agyalni, hogy "mi lesz a tornával?"
Ugyan még a lábamat sem tudom kinyújtani, meg a konyháig is nehezemre esik elmenni, de azon jártattam az agyam, mi lesz az első torna, amit kipróbálok...
Nem vagyunk túl jóban a pilatesszel, de ahogy végigpörgettem az agyamban a "Pilates for Dummies" klasszikus pilates alapgyakorlatait (amire emléxem), elég térdbarátnak tűntek.
Szóval a pilates - kénytelen-kelletlen - megkapja a nagy esélyt tőlem. :))) Alig várom, hogy elkezdhessem a tornát, szerintetek mikor tegyem? Azért a térdem sokat ér nekem, nem akarok rosszat neki. :)

A sportboltban egyébként nem csak síbakancsot vettem múltkor, hanem megleptem magam egy fitlabdával is.. :) Még nem tudom, hol lesz a helye, de kíváncsian várom, mikor próbálhatok ki rajta valamit. :) Mindjuk fitball pilates-t. :))) Mondjuk lehet, hogy nem most kéne nagyokat esnem le a labdáról. Nektek van fitballotok? Valami tapasztalat véle?

A másik, amit megnéztem a boltban, mert tetszene, az a step pad volt. 7000 forint!!! Van valakinek valami bevált helyettesítő módszere? Mert kinéztem pár tornát, ami nagyon tetszene, de step pad is kellene hozzá.

A motivációm egyébként a szép testért a kora őszi tengerpati nyaralás. :) Ma is tervezgettünk egy kicsit rajta a barátnőmmel. Felhívtuk a Máv Direktet, mennyi a montenegrói tengerpartra a vonatjegy. Eredetileg Görögországba terveztük, de most új irányt vettek a dolgok... :)

Legyetek jók, és vigyázzatok magatokra!
Jobban mint én! ;)

zsuzso1981 2008.03.12. 06:47:50

Állítólag, ami edzi a vádlit, az a futópadon emelkedőnek felfele gyaloglás. Nekem térdtől lefele teljesen jó a lábam - azzal elégedett vagyok! :-)

Anya 2008.03.12. 12:48:00

Na a mi futópadunk az tuti.....Másra se jó!

Sjudit84 2008.03.12. 13:02:03

Csillagharcos: Húúú, jobbulást kívánok! Szerintem most KÉNYTELEN leszel pihentetni a lábad, mert az veszélyes és tényleg azt akarod, hogy rendbejöjj. Szerintem arról hogy mikor csinálhatod a PIlatest, egy orvost kellene megkérdezned. Azért attól hogy a legfontosabb a hasizomzat a Pilates-ben, még a lábad rendesen meg kell feszíteni és nem igazán tudom hogy a te sérülésed milyen, de nem hiszem hogy jót tesz neki. Ha emlékszel rá, a Pilates úgy lett kifejlesztve hogy a háborúban megsérült katonák sérüléseinek rehabilitására jó legyen, tehát biztos hogy kímélő, de így is úgy is kell hagyni időt a gyógyulásra...Szóval mindenképp kérdezz meg egy dokit róla. Viszont biztos hogy a Pilates a legjobb gyakorlatsor ilyen sérülés után.

Nekem is a bikinszezon a fő motiváló:D

Zsuzso: Hát nekünk van otthon ilyen gyaloglóvalamink, annál tényleg nagyon érzem a vádlim de a bokámnak nem kénye4lmes az az emelkedő, szóval érzem hogy nem tesz jót...akkor meg inkább ne legyen jó a vádlim se. Régen én is azt hittem hogy ok térdtől lefele a lábam, de rájöttem miért nem néz ki jól...mert vastag a bokám....:S:S:S
süti beállítások módosítása