Nagyon sajnálom, hogy úgy eltűntem!!!!!! :'((((

Sajnos az eddig elvégzett munkám szinte teljesen kárba veszett, miután egy hónapot kihagytam és mikor végre újra belelendültem volna a dologba, kórházba kerültem...pénteken jöttem ki. Lefogytam 5 kilót a kórház alatt, de ez gyorsan vissza fog rám menni:(

Azt terveztem hogy májusban elindulok egy futóversenyen, ami igaz hogy csak 3 km, de nem tudom hogy a jelenlegi állapotomban bevállalhatom-e, főleg úgy hogy nem edzettem rá semennyit és jövő hétvégén lenne...szerintem kihagyom.:(

Pont erre az időszakra akartam volna jól kinézni, mikor már meleg van és az ember lengébben fog öltözni, de sajnos egy cseppet sem vagyok előrébb, mint voltam, bár nem tagadom hogy visszanézve a decemberi állapotomra, azért jobban érzem magam, de ebből kivülről nem sokminden látszik....:(:(:(

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr39445692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása