Sjudit84 2009.04.17. 22:35

2009. április 17.

Első számú észrevétel: Igen, új sablon van...új év, új sablon...mindent a motiváció kedvéért. :)

Kettes számú észrevétel: Igen, a dátum 2009...és már nem is az eleje...a pofám ég mint a Reichstag... :'(((

Szóval akkor mi is van...az van hogy eltunyultam, hogy rohadjak meg...mert egy puhány pöcs vagyok, meg jött egy csomó dolog és befordultam még anno előző év vége felé...aztán kolis lettem, már nem volt külön szobám hogy akkor ugráljak mikor akarok...aztán pasi...szóval kifogás van bőven...de valamennyi igaz is belőle.

Lényeg a lényeg, hirtelen jött a jó idő és hányingerem van ismét magamtól meg ha látom a jól kinéző csajokat az utcán...Nem mellékesen készült rólam egy hányinger kép is, amit majd holnap megosztok a nagyérdeművel...Szóval el kell kezdeni ismét, ha esik, ha szakad.
Azt terveztem, hogy amikor nincs itt a szobatársam ill. otthon hétvégenként fogok DVD-zni, ha pedig itt van, akkor este megpróbálok eljárni aerobikra, vagy elmegyek futni. Az a rohadt futás, bármennyire is utálom, úgy látszik az egyetlen megoldás hogy combból fogyjak...
Elkezdtem még februárban járni egy konditerembe, de nekem arra nincs pénzem és különbenis állandóan néztek a faszik, szóval ez így nem jó...saját konditeremre meg kinek tellik?:D Sajna ha futok, akkoris bámulni fognak, mert itt nem lehet elbújni, nem úgy mint otthon, ahol a búzatáblák között futhatsz amíg el nem fogysz...

Ha minden igaz, akkor ha ezt a bejegyzést ellátom a "bikiniszezon" jeligével, akkor be fog kerülni a bikiniszezon.blog.hu-ba eme értékes bejegyzés és ezáltal több nőtársam (esetleg férfitársam?) is bólogathat az ismerős gondolatokat olvasva...aztán jönni velem izzadni, nem pedig chips-et ropogtatva a TV elé ülni!


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr291071829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.04.18. 18:20:52

Én is mindig rájövök, hogy csak a futástól fognak vékonyodni a lábaim, csak sajnos olyan nehezen veszem rá magam...
Kívánok kitartást és sok sikert:-)

Sjudit84 2009.04.18. 21:12:49

Köszi, szintén neked is:)
süti beállítások módosítása