Sjudit84 2009.04.21. 19:39

2009. április 21.

"Na akkor fussunk" - gondolta főhősnőnk tegnap délután...DE...jött egy SMS miszerint este táncház lesz...Szoktunk volt néha járni pár néprajzos ismerősömmel moldvai vagy csángó táncházba, ahol igencsak szétizzadja magát az ember, szétkurjongatja a hangját, és ha olyan hülye mint én, mindig magassarkúban megy, miután alig tud hazamenni (legutóbb a néprajzos avató után harisnyában gyalogoltam haza ősszel...:D). Na most úgy terveztem hogy ez ki fogja váltani a futást, vagy ha lekésem az utolsó villamost haza, akkor úgyis futhatok a koliig legalább 15 percet...

Hát a buli elkezdődött de egy francia koma magánelőadása annyira elaltatott hogy hazamentem villamossal, szóval nem lett semmi se a táncból, se a futásból...

Gondoltam akkor ma mindenképp el kell mennem futni. Nem sok kedvem volt hozzá, mivel tegnap csak 5 percet futottam hogy elérjem a vilit, és már ki voltam készülve.
Mindegy, ehéten úgyis orvosis szakhét van, tehát sok ember kint a koli előtt, sok ember kint a tónál a Nagyerdőben, szóval ennél több ember előtt nem is nagyon lehet már égni...de elkezdtem futni...megnéztem a toronyon az órát mielőtt elindultam, 18:37 volt. Mikor visszaértem (utálom azt a fájdalmat a tüdőmben!!!!), kb. 18:49 volt...pfff, nem hiszem el hogy nem tudok 10-12 percnél többet futni!!!!
Annyira utálom...

Viszont, ami mindenképp pozitívum (mert mindig azt hallom, hogy a magyarok nem mozognak eleget), egy csomó más futóval találkoztam össze miközben lihegtem...és mind ilyen kezdő arc volt mint én. Szóval mást is megihletett...de lehet csak most tavasszal lelkesek:D:D:D

Viszont esküszöm most utána úgy érzem hogy a hasam laposabb lett...tudom hogy ez baromság de akkoris:))))


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr231078681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.04.21. 19:56:24

Szerintem nem baj, ha elsőre csak ennyit bírsz futni. Volt kolis szobatársam is úgy edzett futásra, hogy mindig annyit futott, amennyi egyben ment. Először 10 percet bírt, aztán mindig többet. 1 éven belül dobogós lett egy amatőr tájfutó versenyen. Szóval még akármi lehet:-) A futás meg tutira a legjobb fogyasztó:-)

Houppette 2009.04.21. 20:28:10

diétázol is amúgy?

Sjudit84 2009.04.21. 20:34:39

Én meg a diéta?:D:D:D

Nem, sajna az van hogy itt a koliban egyszerűen se pénzem, se időm egészségesen étkezni. Persze próbálok kevesebb kenyeret enni meg ilyenek, 2 hónapja nem iszom kóla meg hasonló szénsavas, cukros dolgokat, de sajna olcsóbb megvenni a fehér kenyeret mint mondjuk ilyen sokmagos vagy barna kenyeret...és ez még csak a kenyér...szóval...

Houppette 2009.04.21. 20:51:55

hát igen, ismerem...szerencsére egyetem mellett az utolsó 3 évemben volt egy fix, heti 20-25 órás állásom, de volt olyan időszak, amikor tényleg csak párezer forint volt a számlámon. Olyankor a laktató, olcsó és finom ételt a péksüti jelentette, vagy a szalámis zsömle:-D

zsuzso1981 2009.04.21. 21:29:50

Van a neten futóedzésterv, eleinte váltogasd gyaloglással. Mikor kondiba jártam én sem bírtam egyhuzamba sokat futni, a max 15 perc volt, és közte mindig gyalogoltam emelkedőn 5 percet, szóval...váltogasd, nézz körül a neten, biztos találsz, de anno még talán linkeltem is be a blogomba oldalt.

zsuzso1981 2009.04.22. 12:33:11

Ez a tüdőszorító érzés amúgy ismerős. Ez azért van, mert tágulnak a hajszálerek! :-)
Nem cigizel véletlenül?

robigdf 2009.04.22. 17:06:30

@Houppette:
"A futás meg tutira a legjobb fogyasztó:-)"
Egy hosszútávfutó élversenyzőnek igen, de egy átlag embernek nem igazán.

zsuzso1981 2009.04.22. 20:29:12

Azért gondolom hatékonynak a Leslie Sansone-s gyaloglásokat, valahogy hatékonynak éreztem, mert nem köptem ki a tüdőmet, arra elég az egyszer-egyszer keményebb kikcbox edzés, de az úgyis állóképességre megy.

pipacs80 2009.04.23. 13:20:21

én sajnos nem futhatok, kissé visszeresek a lábaim és ez nem igazán tesz jót! :(
Neked drukk!

Sjudit84 2009.04.24. 11:27:47

Zsuzso: Tudom,ismerem, de én vagy futok vagy nem...ha én egyszer megállok, akkor nem futok tovább...
És épp ez az hogy nem cigizek, nálam nagyobb cigiellenezőt majdnem hogy nem találsz:) Vagy passzívan dohányzok elég sokat, mert az ismerőseim 90%-a bagózik.

Robigdf: Nem tudom te ki vagy, de kb. az összes blogon mostanában a te hsz-eiddel találkozok...nem tudom miért érzed úgy hogy neked mindenbe bele kell szólni és osztani az észt. Ezer embert ismerek aki nem hosszútávfutó versenyző és kb. két hónap futás után látványos volt rajtuk a változás...
süti beállítások módosítása