Sjudit84 2009.04.25. 19:10

2009. április 25.

Két kihagyott nap után ma végre kellett valamit csinálni. Először úgy terveztem hogy lenyomok egy Turbo Jam Cardio Part I.-et, de aztán kiderült hogy a TV-ben egész nap jó dolgok lesznek (tenisz, box, snooker, Forma1), szóval itt bukott el a TJ. :)

Leslie-hez se volt kedvem...viszont megérkezett a postával az ugrálókötelem (most ez ugráló- vagy ugrókötél???) és gondoltam próbáljuk ki (szobában:D) mennyire vagyok szerencsétlen (tudniillik mi még anno középsuliban nyomtuk a két köteles témát is)...és láss csodát, ez jobban megy mint a hullahoppozás.:)
Szóval lenyomtam minimum fél órát úgy hogy amikor szünet és térfélcsere volt, akkor ugráltam, közben meg a Leslie-féle lépegetést, lábamelést csináltam...
Nem vagyok benne biztos hogy ennek így sok értelme volt, de egyrészt nem bírtam volna sokat ugrálni, mert megint köpködtem a tüdőmet, másrészt úgy fogtam fel mint egy intervall-training-et, gyakorlatilag ott is az van hogy magas és alacsonyabb intenzitást váltogatnak, de a szívverést azért megpróbálják végig magasabban tartani, szóval nem pihenni hagyni...hát ez nálam megvolt, de kicsit unalmas lett egy idő után,így abbahagytam...lehet nem ártana még tornázni, de lassan boksz és utána én már tutira nem fogok nekikezdeni semminek...max. egy kis jógának...

Nem kéne lúzerkedni...:S

 

Más:

Mellesleg, tornázás ide vagy oda, ami mindenképp segít az emberen, az az öltözködés, smink, frizura, kiegészítők, stb...ezt próbáltam az utóbbi években felturbózni, mert hát nem igen jártam anno másban mint farmer és póló sportcipővel, esetleg bakanccsal.:)
Csak hát az a baj hogy nem bírom elfogadni hogy vannak dolgok amik nekem nem állnak jól az alakom miatt...:D

Mindenesetre épp most gondolkodom megrendelni egy szép kis sminkpalettát a tengeren túlról, mert csupa jót hallok róla (ITT lehet megnézni bár javaslom az egész oldalt megnézni annak, akit érdekel)...Magyarországon lehet kapni hasonló palettát, de én nem nagyon bízok benne, ráadásul még a postával együtt is palettánként 2 ezerrel olcsóbban jön ki a cucc, ami azért nem mindegy...
Mostanában rászálltam a körömdekorálásra is, anno régebben nem volt ilyesmire lehetőségem mert gitároztam és mindig rövidnek kellett lennie a körmömnek a bal, illetve hosszúnak a jobb kezemen, ráadásul hülyén nézett ki ha festett körömmel léptem fel...Majd valamikor a jövőben felteszek pár képet is azokról a mintákról amiket ellestem Youtube-ról ill. magam találtam ki.
A frizurakészítés sajnos több okból is lassan halad, mivel nagyon drágák a cuccok amiket meg akarok venni (bóvlit vehetnék, de az felesleges pénzkidobás lenne, akkor már minőségit veszek ami ki is tart), másrészt pedig a hajam olyan lassan nő és mikor elmegyek befestetni, mindig levágják ugyanolyan rövidre mint volt (azzal a szöveggel hogy odáig törött volt...persze, ez hülye duma...már lassan ott tartok hogy akkor inkább legyen törött csak hosszú:D:D:D...különben meg nem olyan törött mint pl. régen volt, szóval nemtom mit magyaráznak. Csak hát az a baj hogy ha meg nem vágja le akkor össze-vissza állnak a tincsek, az se jó...)



A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr841086138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.04.25. 20:29:08

Ez a sminkpaletta nagyon-nagyon tuti!!!

Houppette 2009.04.25. 23:13:37

hűű, tényleg nagyon szuper!

Sjudit84 2009.04.26. 10:15:50

Ugye-ugye?:)
Na majd ha valamikor a közeljövőben megveszem és magamra kenem, írok róla, OK?

zsuzso1981 2009.04.26. 11:14:44

És mennyibe kerül Ft-ban postaköltséggel együtt? És utalással megy?

Sjudit84 2009.04.26. 12:32:39

Több fajta postázási lehetőség is van...én nem csak ezt az egy palettát akarnám megrendelni, hanem hármat, plusz még ecsetet is meg ilyenek, szóval én még gyűjtök...de ha csak ezt az egyet nézem...pill.:

24.95$ de ebből lejön 3.74$ gondolom valami akció keretén belül...ehhez a legolcsóbb nemzetközi postázás 17.45$...szóval kb. 39-40 dollár, azaz 8700.-Ft. Kártyáról lehet fizetni, én az OTP-s kártyámmal tudok fizetni, de van PAYPAL-os fizetés is.

Hozzáteszem, neten 7500.-ért láttam (plusz postaköltsége M.O-on belül ajánlottan kb. 500-600.-Ft lenne, szóval majdnem ugyanott vagy, de az lehet hogy valami bóvli, ez meg tuti).

Sjudit84 2009.04.26. 12:34:14

Mármint amit a neten láttam 7500-ért az egy nevenincs paletta, csak hasonlóan néz ki...kicsit félreérthetően írtam.

Houppette 2010.03.26. 21:53:15

Szia! Bevált ez a szemhéjpúder? én is szeretnélek rendelni, és rögtön eszembe jutott ez a márka. Meg vagy vele elégedve? A szállítással minden rendben volt?

Sjudit84 2010.03.27. 17:17:07

@Houppette: Szia...én nem a csillogót rendeltem meg végül, hanem egy matt-ot, amiben pirosító is volt. Igen, nekem nagyon bevált, imádom! Azóta is tervezem hogy megveszem a többi palettát is. Én mindenkinek ajánlom. A szállítással minden rendben volt, meg nem mondom mennyi idő alatt jött meg, de ahhoz képest hogy Amerikából, elég hamar. Bombabiztosan volt cosmagolva, nem sérült meg semmi és már kétszer is rendeltem az oldalról és mindkétszer kaptam mintát ajándékba más termékükből is.

Houppette 2010.03.27. 20:15:56

A postázás díja azóta is 18 dollár körül van?

Sjudit84 2010.03.27. 21:08:55

14 dollár, úgy látom. Megpróbálhatod ugyanezt a palettát Ebay-ről olcsóbban megvenni, tök ugyanúgy néz ki, de nem garantálom hogy ugyanolyan minőség...

Houppette 2010.03.27. 22:05:54

Köszi! Nagyon gondolkodom rajta. És ha már rendelek, kéne egy ecsetkészlet is...azt hiszem, gyűjtök még:-)

Houppette 2010.03.28. 11:39:53

Zsuzso: nem ismerem őket. Most gyorsan megnéztem az oldalt, de nagy sminkpalettát nem láttam.
Te használsz Elf termékeket?

zsuzso1981 2010.03.28. 15:24:44

Most várom a második csomagom, eddig szemhéjpúderem volt.
Itt van sminkpaletta, habár nem olyan, mint Judité:
www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~165.htm

zsuzso1981 2010.03.28. 15:25:48

Bár ahogy nézem, Judité olcsóbb, de itt van ingyenes szállítás is.

Houppette 2010.03.28. 18:52:31

bizonyos összeg felett ingyenes?

zsuzso1981 2010.03.28. 19:15:23

Időnként vannak ingyenes kódok (facebookon kb hetente) és akkor 10 font feletti rendelés esetén.

Sjudit84 2010.03.29. 22:35:29

@Houppette: Én nagyon szeretem a Coastal Scents ecseteket, többet is rendeltem már onnan.

@zsuzso1981: Esküszöm fizetniük kéne nekünk ennyi reklámért, én meg Noémi oldalán reklámoztam :D
süti beállítások módosítása