...akkor íme ahogy ígértem, megmutatom az ideális alakom...vagyis azt, aki az ideális alakomat viseli...

 

 

Igen, a kulcs a derék itt is...meg az, hogy sokkal vékonyabb a combja mint az enyém...

Nem egy modellalkat, majdnem hogy mondhatnátok hogy ez nem nagy szám, inkább átlagos...de akkor én átlagosat szeretnék...:)

Jöhetnek a vélemények...
Egyáltalán van esélyem ilyen alakot elérni vagy az én testalkatom nem ilyen? Mert sokszor azt hiszem hogy ennél én vastagabb csontozatú vagyok és sose fogok ilyen tudni lenni...ez nagyon magyaros...

Kiegészítés: Ezt elfelejtettem ideírni, pedig az egyik legfontosabb gondolat; én nem azért akarok lefogyni hogy másnak tetszek. Eddig se volt gondom pasit szerezni magamnak, sőt ők kifejezetten buktak az alakomra (höhö, hát ja, mellbedobással győztem a konkurrencia felett)...viszont az, aki szerint mondjuk a fenti alak nem jó...annak annyit tudok mondani, hogy csak egyet kívánok megérni...hogy egy reggel felpróbáljam a szekrényben álló ruháimat, odaálljak a tükör elé, és minden ruhám úgy simuljon rá a testemre hogy úgy nézzen ki mintha pont rám varrták volna...ne legyen hurka, ne feszüljön, ne nézzek ki terhesnek benne stb...És ehhez az ilyen alak a megfelelő számomra. Ennyi.


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr921083771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robigdf 2009.04.24. 13:27:33

Számomra kifejezetten visszataszító, ha egy nőnek olyan a karja, lába, mint a gyufaszál. Mi szépség van abban? Legyél olyan inkább, mint a xéna. :P

Sjudit84 2009.04.24. 13:37:26

Olyan vagyok mint Xéna és köszönöm szépen, inkább nem anyatigrisnek szeretnék a pasim mellett látszani, hanem törékeny nőnek...

Ha visszakeresel a blogomon, megtalálod a mostani testalkatom...

robigdf 2009.04.24. 14:22:10

@Sjudit84:
"hanem törékeny nőnek"
A nőiesség nem attól van, hogy olyan a karod, mint a hurkapálcika, ez inkább a viselkedésen múlik, szerintem. Ha a párod így szeretett meg formásan, akkor nem biztos, hogy az új hurkapálcika "alakod" is tetszeni fog neki.

Sjudit84 2009.04.24. 14:38:54

Hmmm,miért nem mutatja oldalt a blogom hogy kaptam kommentet?:S És miért nem látszanak a blogok amiket nemrég felraktam???

Drága Róbert: Megnézném mikor mondasz te egy 80kilós nőt TÖRÉKENY NŐnek...nem azt mondtam hogy nem vagyok nőies, ne értsd félre. Mellesleg írtam egy kis kiegészítést a poszthoz, olvasd el,ebből gyorsan kiderülhet számodra hogy magasról le... hogy a pasim mit gondol rólam ha netán lefogynék, aki emiatt szakítana velem, az nem is volt arra érdemes hogy vele legyek, mert az a külső alapján ítél...That's all.:)

Különben meg ahogy a mostani kapcsolatom/kapcsolataim állnak, ezeknek teljesen mindegy hogy nézek ki...:D:D:D

robigdf 2009.04.24. 15:06:11

@Sjudit84:
80kg.os nőt igazi formás, nőies, életrevaló amazonnak tartok, nincs ezzel semmi baj. :)

A kis törékeny pálcika ribikről több negatívum jut eszembe, mint pozitívum. Inkább ne akarj olyan lenni. :S

Nem értem miért vágysz egy kis gyenge, gyámoltalan az életre is alkalmatlan testalkatra. Miért jó az? Mi értelme van annak?

robigdf 2009.04.24. 15:07:37

"reggel felpróbáljam a szekrényben álló ruháimat, odaálljak a tükör elé, és minden ruhám úgy simuljon rá a testemre hogy úgy nézzen ki mintha pont rám varrták volna...ne legyen hurka, ne feszüljön, ne nézzek ki terhesnek benne stb...És ehhez az ilyen alak a megfelelő számomra. Ennyi."
Ehhez nem kell pálcikára szalódni. Sportolni kell erősíteni. Xéna se kövér, nem hurka rajta semmi. Erős amazon, igazzi NŐ!

robigdf 2009.04.24. 15:14:51

Jobbról a második cicanadrág szerintem jól állna rajtad, biztos szép lennél benne. :P

A fenti képen semmi formája nincs annak a nőnek, csak pálcika az egész.

Sjudit84 2009.04.24. 16:15:52

Na jó, akkor mégegyszer utóljára megpróbálom elmagyarázni...valszeg más elképzeléseink vannak arról hogy mi az amit én gondolok nőiesnek meg mi az amit te gondolsz annak.

Én nem egy Xéna kinézetű bögyös amazont képzelek el nőiesnek, aki lekever egy pofont és Kínáig repülsz. Ez szerintem annak nőies, aki anyakomplexusos. Szerintem azért a nő a gyengébbik nem, ne úgy nézzen ki mintha ő rakná odébb a bútorokat otthon és a férje porszívózna ki alatta. Ez nem azt jelenti hogy pálcikára akarok fogyni, főleg mert a képen látható lány nem is pálcikavékony, sőt nem is fogyózik, ő alapból ilyen. Én is néztem ki így még régen. Nem akarok kis mellet, nem akarok feltétlen 100%-ra kinézni úgy mint ő, de a hurkáim és a vastag combom idegesítenek...
Nem gyámoltalan a vékonyabb testalkat, csak legfeljebb a TE szemedben. Szerintem pl. Adriana Lima és Giselle Bündchen nem néz ki gyámoltalannak...de mondjuk nem szeretném pl. Giselle alakját, nekem ő már túl sovány.

Én nem tartom szépnek azokat a nőket akik izmosak és testépítő kinézetük van. Béres Szandit egy rendes nőnek tartom, de nem szeretnék úgy kinézni mint ő, mert nekem az ő testalkata nem nőies (nem azért mert nincs elég nagy melle, hanem mert széles a válla, és túl izmos).

Az hogy ÉN milyen akarok lenni meg hogy neked mi tetszik, az két különböző dolog...mint ahogy mondtam, nem másoknak akarok tetszeni. Ez azt jelenti hogy RÁM nem fogsz bukni akkor, tedd túl magad rajta...ennyi.:)

Mellesleg nézz már meg egy képet a Xénát játszó nőtől civilben...majdhogynem tehén jelleg...de ha neki így jó, azt mondom OK, csak nekem ne kelljen olyannak lenni ha egy mód van rá...

Most ez kicsit erős, de úgy látom másképp nem érted meg amiket magyarázok.
Nem akarok sovány lenni...hanem karcsú...nem puha, hanem "áram"vonalas...nem kigyúrt, hanem feszes...ennél jobban nem tudom megmagyarázni...

Sjudit84 2009.04.24. 16:20:27

Mellesleg, ne aggódj, valszeg a csontozatom miatt sose fogok ilyennek kinézni...

És vagyok én elég amazon meg sárkány jellemben ahhoz hogy ne kelljen alakra is úgy kinéznem.:)

zsuzso1981 2009.04.24. 20:42:25

Teljesen érthető, normál alakot akarsz, én is!
Nekem tetszik a vékony kéz, de az olyan, ami vékony és izmos, nekem lehet, hogy izmos, de egyelőre van mit eltüntetni onnan is.
Ezekkel én is ki lennék békülve, vagy ha elérném újra a tavalyi formám...most rajta leszek!

Sjudit84 2009.04.27. 14:18:53

@lazyjohn: Az a baj hogy mint minden pasi, te se olvasod elég érthetően amit írok.

1. Nem akarok sovány lenni. Ezt kb. ezerszer leírtam, de bemásolom neked ide is: "Nem akarok sovány lenni...hanem karcsú...nem puha, hanem "áram"vonalas...nem kigyúrt, hanem feszes...ennél jobban nem tudom megmagyarázni..."

2. A fenti kép szerintem nem ugyanaz mint ez a csaj. Nem akarom hogy a csontjaim kilátszódjanak...

3. Ki a fene akar azért lefogyni hogy a pasiknak jobban tetszen? Ezt is leírtam, MAGAM miatt akarok lefogyni, nem mások miatt...
Most az hogy minden egyes blogra felteszed ezt a linket, azt hiszed bármit is megold? én nem egészségtelenül sovány akarok lenni, hanem épp az ellenkezője. Egészséges, fitt...és karcsú...
Ajánlom az értelmező kéziszótárt ha gondod van a karcsú és a sovány megkülönböztetésével.

Sjudit84 2009.04.28. 10:00:02

@lazyjohn: Hahaha, nagyon vicces hogy még NEKED áll feljebb!:)
Nézd...nehogymár MÁS döntse el hogy ÉN hogy érzem jól magam a bőrömben! Ha a pasim azt mondaná hogy maradjak 100 kilós akkor csak azért hogy neki jó legyen, ne fogyjak le? Hagyjál már, az önfelálodzásnak is vannak azért határai! Igenis eljutottam arra a szintre az életemben, miután sok olyan embernek tettem meg mindent, akik nem viszonozták, hogy szeretnék kicsit magammal foglalkozni is...ha ez bűn, akkor bűnös vagyok és a Pokolra kerülök...
Gondolom te sose törődsz magaddal, mindig csak mások óhaját-sóhaját nézed, mi?:D:D:D
Mellesleg az hogy a testemmel törődök, nem tudom miért jelenti automatikusan hogy a mindennapi életben is csak magammal vagyok elfoglalva, de hát marhára ismersz élőben is, gondolom TE jobban tudod...

Ha fáj a kritika, akkor előbb nézz magadba és utána írkálj hülyeségeket, ennyi. Nem én kezdtem el a blogodra járkálni (ja hogy nincs is) és hülye linkeket berakosgatni olyasmiről, aminek én sose voltam híve.

Nem nézek ki jól, nem vagyok magammal elégedett, ezért akarok valamit ellene tenni. És igen, jobb lesz ettől sokminden, neked lehet hogy nem, de nekem mindenképp...

Díjaznám ha a továbbiakban megspórolnád az ehhez hasonló kommentjeidet. Kösz.
süti beállítások módosítása