Sjudit84 2009.05.08. 21:04

2009. május 8.

Esküszöm Leslie Sansone bekerült a TOP5-ös kedvenc tornaguruim közé...remélem tényleg van valami a gyaloglásban, mert amilyen lusta vagyok mostanában, az ő tornáival nyugtatom a lelkiismeretem...bár azt hiszem a semminél MINDENKÉPP több, tehát megköszönhetem neki hogy elkészítette ezeket a tornákat, így legalább lustán is mozgok:)

Újdonságot nem tudok elmondani erről a DVD-ről, ugyanaz mint minden Leslie Sansone torna, gyaloglás...5 mérföld...mérföldenként új társasággal, ami motiválhatja az embert. Külön tetszik ez a kép Leslie-ről, jól tükrözi az egyéniségét, mosolygós, pattogós, motiváló, jó kedvű nő...olyan szomszédasszonyos bájjal és kedvességgel...

Ha minden amerikai ilyen lenne...:)

 

 

 

Őszintén bevallom hogy csak 3 mérföldet csináltam meg...az előző DVD-je is ennyi, ott mégis valahogy könnyebb volt eddig eljutni és úgy éreztem hogy tudnék még menni, mondjuk lehet azért mert akkor a TV-t néztem és nem figyeltem a tornázásra annyira. Mindenestre izzadás volt, nem olyan sok mint a Turbo Jam-nél természetesen, de azért elfáradtam...amolyan kellemesen.

Legalább akad kihívás, hogy legközelebb egy mérfölddel többet csináljak...kár hogy olyan hosszú így a torna (5 mérföld=1 óra) és hozzászoktam hogy ennyi idő alatt sokkal többet és változatosabban tudok a Turbo Jam-mel tornázni...nekem már csak az marad az etalon...

Étkezésileg nem is akarok már semmit mondani...egyik este pasi éjfélkor a shake-em után találta ki hogy ő éhes, mikor már más ugye nincs nyitva mint a McDonald's...Úgyhogy egy McNuggets lecsúszott (legalább nem burger hogy ott legyen a szénhidrát...bár a panír a csirkén az ott van...és Ice Tea a szénsavasak helyett (mint azt elmondtam, már jó ideje nem iszom őket, tök büszke is vagyok magamra, mert én imádom a kólát és társait egyébként). Aztán tegnap és ma pedig fél-fél DonPepe pizza...Ez a gyengém:(
Ha nagyon kifogásokat keresek, akkor azt mondhatom hogy a csirkemáj jót tesz a szervezetnek, az erőspaprika rajta pedig stimulálja a gyomrot...és végülis naponta egy fél pizza az ugye nem olyan sok? (Shrek-es macskafejet ideképzelni!)

Ennyi bűnözést megengedtem most...I am only human...:)

Tegnap elmentem fodrászhoz is, úgyhogy ez a hét a külső és belső kényeztetések hete volt:)
Vagyis dehogy! Az utóbbi időben amilyen betegség csak van, az elkapott (most nem részletezném behatóbban)...mindenesetre jó ideig nem leszek látható uszodákban és a Debrecen Pláza WC-jében...
Pasival vettünk multivitamint, meg én pezsgőtablettát, úgy gondolom ez mindenképp jár és hülye vagyok hogy előbb nem szedtem...meg hozzá torna, mi kell még?:)))


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr521110581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.05.09. 08:18:29

Én próbálom nyugtatni a lelkemet, hogy izzadós tornának ott a kickbox, nem kell mindig magas pulzusszám és ez is nagyon-nagyon jó lesz, persze a lényeg, hogy higgy benne! Ahhoz képest pár napja mégse vettem elő. De valahogy így vagyok én is, hogy tényleg hatásos legyen, gyalogolni kell 3-4 mérföldet, ami már 45 perc, de végülis a másiknál, ami erősebb és rövidebb erősítesz vagy megizzadsz, és már mindenki azt mondja, hogy a zsírégetéshez hosszan tartó munka szükséges alacsony intenzitáson, úgyhogy akár igaz is lehet, ha mellette még diétát is tudnék tartani....vagy legalábbis az estékre odafigyelni.
Mikor elhatároztam, hogy esténként leves vagy turmix (amit még nem vettem meg), akkor egyik este sült krumplit ettem meg gofrit, a másik este meg pizzabugyort. De mindjárt elgyalogolok, és megnézem, szombaton nyitva van-e az üzlet és megveszem a turmixom. :-)

Sjudit84 2009.05.15. 11:14:26

Haha, nekem is azóta becsúszott kétszer is MCNuggets...:D
süti beállítások módosítása