Sjudit84 2009.05.15. 11:25

2009. május 15.

Bár nem írtam egy ideje, de azért vagyok...tornázgattam, Turbo Jam, Leslie Sansone (minél többet csinálom, annál inkább gondolom hogy van értelme még most amíg nem vagyok nagyon fitt, később emelnem kell mindenképp az intenzitást vagy a gyaloglás hosszát)...az előző hétvégén sajnos megint bűnöztem egy kicsit, de azután OK volt az étrendem a héten (OK alatt azt értem hogy annyira nem gáz...:D). Valahogy nem volt gusztusom ehéten a műkajákhoz, aminek nagyon örültem...ha rágondoltam akár csak egy zacskós kínai levesre is, rosszul voltam.

Viszont ezektől a vitaminoktól rámtör az éhség nagyon durván estefelé...Vagyis azt gondolom hogy ettől van, mert más nem változott azóta, csak az hogy elkezdtem szedni a multivitamint...ennek annyira nem örülök...De megpróbálom ilyenkor pl. zöldségekkel enyhíteni (pl. paradicsommal, mert abból jó sokat vettem múltkor és volt dögivel).

Sajna eléggé stresszes volt a hét és ez megviselte a gyomrom, nagyon rossz mikor hiába próbálok megnyugodni, a hasamban végig ott az az ideges érzés...ez tutira nem egészséges és nem tesz jót, mégse tudok mit csinálni...ha valaki tud erre valami nyugtató gyógyfüves teát, szóljon feltétlen!

Egyébként nem is ezekért akartam írni...hanem azért, mert épp most jövök a mérlegről (nem tudom mennyire lehet neki hinni egyébként, mert ez egy elég régi nem digitális mérleg, de mindegy...ha nem is pont annyi kiló vagyok,a változást szerintem akkoris jól mutatja)...szóval a mérleg szerint 61 kg vagyok...:)))))
Szerintem nem lehetek ennyi, régebben ennyi kilósan jobban éreztem magamon a változást...és akkor többet is tornáztam...nemtom mi lehet, lehet a stresszelés miatt mentem le most ennyire. Azért nem bánom, csak maradjon is itt...ennél csak lejjebb szabad menni...:)

 

u.i.: Ha a házimunka számít (bár én azt sose számítom oda, mert azt mindig is csinálom és sose látok csak attól változást...), akkor most jócskán benne voltam, vasalás, mosogatás (a két leginkább utált házimunka számomra), teregetés, mosás (ja, azt a mosógép csinálta:D), takarítás...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr381123011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Pretender 2009.05.15. 14:41:25

Lehet, hogy legyengültek az izmaid a háj meg megmaradt és a súlyod újra ugyanannyi, mint régen de külsőre mégis puffadtabb vagy. Egyébként szerintem mindegy, hogy este paradicsomot, vagy más édességet eszel, sok a cukor ígyis-úgyis. Csak óvatosan a zöldség és gyümölccsel, azokból csak keveset!

Sjudit84 2009.05.15. 15:29:04

Nem mondanám hogy puffadtabb vagyok...csak régen éreztem valahogy a hasamnál (a dekeram helyén:D) meg a mellemen a fogyást...Izmok meg...haha, olyanom sose volt:D

Kicsit lehet nem ártana megmagyaráznom: nem éjfélkor eszek és nem egy tonna paradicsomot. És nem tudom mióta számít édességnek az. Mellesleg még mindig inkább azt eszem mint egy bazi nagy szendvicset meg csokit.

Az életemben ha híztam, tudom mitől volt...sose attól hogy szénné ettem magam gyümölccsel vagy zöldséggel. Hanem attól hogy sok krumplit meg kenyeret ettem, rosszkor, rossz kombinációban és sokat...ennyi

The Pretender 2009.05.15. 15:47:01

Biztos nem vagy egy Arnold, de izmodnak kell lennie és az a kevés fehérjés főleg zöldséges, gyümölcsös kajától leépül. Ettől a súlyod szépen fogy, de kinézetre nem biztos, hogy ez olyan jó.

A krumpli is szénhidrát, a zöldség és a gyümölcs is, kenyér is. Ezek közül a krumpli a legjobb, de teljesen mindegy, mert mindegyik főleg édesség, cukor.
A kenyeres szendvics meg csoki az tényleg rossz, de nem sokkal rosszabb, mint a fentiek.

Így látatlanban nehéz lenne megmondani, hogy mitől fogysz, meg mitől nem. Ismerni kéne, hogy mennyi fehérjét eszel, szénhidrátot, mennyit és mit mozogsz milyen intenzitással, meg ilyenek. Például azt se lehet tudni mit jelent az nálad, hogy "megpróbálom ilyenkor pl. zöldségekkel enyhíteni (pl. paradicsommal, mert abból jó sokat vettem" meg ez az egész napi bevitel hány %, meg ilyenek.

Sjudit84 2009.05.15. 16:01:01

Eszek fehérjét, sőt mint olvashatod lentebb még fehérjeshake-et is, szóval ezért nem hiszem hogy izomból fogynék. Tornázni kb. kétnaponta tornázok,leginkább cardio, néha erősítő gyakorlatokat. Nem eszek folyamatosan zöldséget és gyümölcsöt,sőt inkább kevesebbet szoktam mint kellene.

A többi infó a régebbi bejegyzéseimből kiderül, olvasd el nyugodtan ha érdekel...

Egyszerű a paradicsomos történet: egy napi 4 étkezéses kajálás után este már csak egy shake-et szoktam inni, aznap viszont amit írtam, utána még egy fél órával megettem kemény két paradicsomot. Na ennyi volt a nagy bezabálás:D Nem kell kilókra gondolni...

Houppette 2009.05.20. 19:11:05

na hahó! merre jársz?

Sjudit84 2009.05.21. 12:18:44

Vagyok csak elfelejtettem aktiválni a 19-i írásomat:)
süti beállítások módosítása