Sjudit84 2009.04.27. 18:24

2009. április 27.

Tegnap ismét Leslie-vel volt randim...mert lusta disznó voltam kimenni, ugrókötélhez nem volt kedvem, tornavideót másikat pedig azért nem választottam, mert ismét teniszt néztem. Mindenesetre jobb mint a semmi, csak így sajna az eredmény is lassan fog jönni. Ha visszaemlékszek arra hogy tavaly minden nap majdnem Turbo Jam-eltem, ahhoz képest most meg...

A Tesco-ban sajna nem találtam meg azt a shake-et, amit Houppette is iszik, így meg kellett keresnem hol van Debrecenben BioTech bolt és találtam is. Állítólag kedvezményesen vehettem meg, de azért marhára sajnáltam azt a 3800.- vagy mennyi forintot, amibe egy ilyen került (pedig azt gondolná az ember hogy a webshop-ok rátesznek egy adag százalékot és ott drágábbnak kellene lennie mint az eredeti márkaboltban). 25 alkalomra elég a cucc (plusz a csaj adott egy-egy mintát a másik 3 ízből is), szerintem az azért sok...de hát, majd meglátjuk...
Még nem próbáltam ki, majd vacsorára akarok inni egyet. Illatra a csokis teljesen olyan mintha kakaópor lenne...

Olvasgattam ezeket az újságokat, amiket mellékeltek hozzá, tele volt bodybuilderekkel (megmondom őszintén, a hányinger kerülget azoktól a kigyúrt hapsiktól akik a képeken feszítenek).

Viszont találtam egy jó kis listát a legújabb Brutal Nutrition reklámjában, ami motivált annyira hogy ma is elmentem futni (A POSZT VÉGÉN OLVASHATOD! - csak az angol megfelelőjét találtam meg sajna). Igaz csak 12 percet...úgy éreztem ha kergetett volna egy kutya, még tudtam volna futni. És nem fájt annyira mint első alkalommal. De nem áltatom magam, ez nem azt jelenti hogy mostantól már élvezni fogom a futást, de ha egyszer-kétszer könnyebben megy, az már jobb mint a semmi...és ma is tettem valamit a fogyásért, ha nem is sokat...lehet szobatárs este lemegy a sörsátorba (éljenek a szaknapok az egyetemen, szerencsére már nincs olyan haveri társaság, akikkel lemehetnék, így elmarad a felesleges kalóriabevitel folyékony kenyér formájában:D), akkor még talán ugrálgathatnék egy kicsit, viszont lusta vagyok mégegyszer lezuhanyozni (úúúúú a disznóóóóó)...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr791089843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.04.27. 21:17:59

na milyen volt vacsira a shake?

Sjudit84 2009.04.28. 10:01:25

Jó, ma a nap folyamán írok is róla:)

zsuzso1981 2009.04.28. 16:27:27

Milyen shake-t vettetek?

Láttam, hogy a BioTech üzletben van ingyenes testzsír mérés, de nem gáz beballagni egy mérésért? ...Dehogynem!

Sjudit84 2009.04.28. 19:03:40

BioTech Ultra Loss Shake...mindjárt írok már róla egy bejegyzést..csak lustulok...

Nem tudtam hogy ott lehet mérni, de velem a csaj nagyon kedves volt és látszott hogy unatkozik és örül annak ha valaki bemegy az üzletbe. Azért a BIoTech nem egy olyan hely ahova naponta betérsz venni valamit.
süti beállítások módosítása